IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:35 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:31 schreef Illusione het volgende:
Ongetwijfeld dat het break-even-point zodanig is dat het redelijkerwijs verwacht mag worden dat dit gehaald wordt. Lijkt mij zo.




Je zou zo bij het CDA kunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 31-03-2010 22:36]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:35 schreef GrindMaster het volgende:


Je moet bij het CDA.


Daar ben ik te lui voor. Maar ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke actie uitgezet wordt zonder vantevoren te berekenen of het haalbare kaart is of niet. Een bedrag van 3,95 verzin je ook niet zomaar zonder onderbouwing. Ik niet, in ieder geval.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:38 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Gezien de achtergrond van het bericht denk ik eerlijk gezegd dat het wel vrij willekeurig is gegaan


Why doesn't my music get me all the chicks?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 22:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Doet me op de een of andere manier denken aan de ns en de kpn en enzo. Zijn ook weinig mensen daadwerkelijk beter van geworden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 31-03-2010 22:39 by U Boat-666 Wijzig reactieProfiel van U Boat-666Quote dit berichthttp://www.uboataces.com/

En iedereen gaat leuk mee in de april grap


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2010 22:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:35 schreef Illusione het volgende:
Ehm, nee, niet echt. Ik ben slechts een moderator, geen bestuurder. Dergelijke documenten heb ik dus ook niet voorhanden. Bij de KvK moet je echter wel verslagen kunnen opvragen, as usual.
Och, ik wil best geloven dat jij ze niet voorhanden hebt. Anderen die deze topic meelezen hebben die gegevens echter wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:41 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Over een uur en twintig minuten is het 1 april, wordt de grap dan bekend gemaakt, of wordt er mee gewacht tot de volgende ochtend?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:42 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:40 schreef kwelgeest het volgende:
Och, ik wil best geloven dat jij ze niet voorhanden hebt. Anderen die deze topic meelezen hebben die gegevens echter wel.


Dát klopt ongetwijfeld. Of je die dan ook krijgt, is maar weer een tweede natuurlijk. Ben zelf ook wel benieuwd naar de onderbouwing en financiële gang van zaken, moet ik toegeven. Misschien dat ZM nog wel behoefte heeft aan consultancy.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-03-2010 22:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Deze topic?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zou zeggen: Dit topic.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 22:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 March 2010 22:43 schreef Forever After het volgende:
Deze topic?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zou zeggen: Dit topic.


Dat kan, maar dat kost je dan wel geld.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 31-03-2010 22:44 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Je weet toch...

edit : @ forever after

[Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 31-03-2010 22:45]


Here kitty kitty kitty!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-03-2010 22:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat kan, maar dat kost je dan wel geld.


Wacht maar tot je per geposte letter moet betalen.


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-03-2010 22:46 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dan is Schaep koning.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2010 22:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:43 schreef Forever After het volgende:
Deze topic?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zou zeggen: Dit topic.
Jouw fout.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-03-2010 22:48 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 31 March 2010 22:37 schreef Illusione het volgende:
Daar ben ik te lui voor. Maar ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke actie uitgezet wordt zonder vantevoren te berekenen of het haalbare kaart is of niet. Een bedrag van 3,95 verzin je ook niet zomaar zonder onderbouwing. Ik niet, in ieder geval.


3.95 x alle users x 12 is hoeveel? Een bult geld in ieder geval.

ZM word commercieel@!

Dit forum maakt ondertussen zo'n 5 jaar "deel" uit van mijn leven, en ik zou het serieus gaan missen. Een jaarlijkse bijdrage vind ik tot daar aan toe, per kwartaal zou ook nog kunnen maar een maandelijks bedrag om op de site te kunnen vind ik belachelijk.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-03-2010 22:49 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:43 schreef Forever After het volgende:
Deze topic?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zou zeggen: Dit topic.


http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=w

'de en het'

Was vroeger zelfs alleen 'de'.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:49 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Enfin, ik verlaat de discussie, tijd om het mandje eens op te zoeken. Wellicht dat het bestuur nog nader toelichting wil geven, hoewel er volgens mij voldoende informatie gegeven is.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:48 schreef Metalhead22 het volgende:
3.95 x alle users x 12 is hoeveel? Een bult geld in ieder geval.

ZM word commercieel@!

Dit forum maakt ondertussen zo'n 5 jaar "deel" uit van mijn leven, en ik zou het serieus gaan missen. Een jaarlijkse bijdrage vind ik tot daar aan toe, per kwartaal zou ook nog kunnen maar een maandelijks bedrag om op de site te kunnen vind ik belachelijk.


Toch nog een laatste reactie dan:
De verwachting zal zeker niet zijn dat alle users mee gaan. Daarnaast zullen slechts actieve users een dergelijke bijdrage willen spenderen. Hiervoor zal een richtgetal gesteld zijn, waarmee het break-even-point behaald wordt. In ieder geval, dat is wel de gangbare manier. Wellicht had een inventarisatie vooraf een meer onderbouwd beeld kunnen geven, maar in tijden van financiëel noodweer (wat ik tussen de regels door lees) kun je die tijd simpelweg niet besteden.
Truste.

PS: Uitgaande van 100 users kom ik op een jaarbedrag van nog geen 5000 euro. Dat is absoluut geen onrealistisch bedrag voor het onderhouden van een stichting, website, frontpage, redactie, etc, zeker niet als je ook nog iets als reserve wilt overhouden voor leuke ZM-brede activiteiten.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 31-03-2010 22:54]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-03-2010 22:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:47 schreef kwelgeest het volgende:
Jouw fout.


Dit topic is zeker niet fout.
Deze topic misschien ook niet, maar het klinkt gewoon niet.


 


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-03-2010 22:54 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 31 March 2010 22:51 schreef Illusione het volgende:
De verwachting zal zeker niet zijn dat alle users mee gaan.


Lijstje?

Lijstje!

Ik ga mee:

Ik ga niet mee:
MH22




...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-03-2010 22:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Als arme student kan ik dat niet missen joh!


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 31-03-2010 22:55 by U Boat-666 Wijzig reactieProfiel van U Boat-666Quote dit berichthttp://www.uboataces.com/

quote:
Op 31 March 2010 22:54 schreef Metalhead22 het volgende:
Lijstje?

Lijstje!

Ik ga mee:

Ik ga niet mee:
MH22
U Boat-666





German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-03-2010 22:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

1 accountje sharen met zijn vijfentwintigen...


Edit:
Nog steeds niet dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 31-03-2010 22:58]


 


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:59 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:54 schreef Metalhead22 het volgende:
Lijstje?

Lijstje!

Ik ga mee:

Ik ga niet mee:
MH22
U-Boot-666
Grindmastert





Why doesn't my music get me all the chicks?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-03-2010 23:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 March 2010 22:49 schreef Illusione het volgende:
Enfin, ik verlaat de discussie, tijd om het mandje eens op te zoeken. Wellicht dat het bestuur nog nader toelichting wil geven, hoewel er volgens mij voldoende informatie gegeven is.


Leek mij in het begin al, maar goed, kennelijk (en begrijpelijk) is de behoefte aan meer info er wel. Kan me ook goed voorstellen dat het heel rauw op de daken valt zo.

quote:
Op 31 March 2010 22:48 schreef Metalhead22 het volgende:
3.95 x alle users x 12 is hoeveel? Een bult geld in ieder geval.

ZM word commercieel@!

Dit forum maakt ondertussen zo'n 5 jaar "deel" uit van mijn leven, en ik zou het serieus gaan missen. Een jaarlijkse bijdrage vind ik tot daar aan toe, per kwartaal zou ook nog kunnen maar een maandelijks bedrag om op de site te kunnen vind ik belachelijk.


Wat Illu zegt.

Daarnaast zijn we intern inderdaad aan het kijken naar de mogelijkheden om het interessant te houden voor de users en wat we aan eventuele extra content zouden kunnen bieden. Het moge denk ik ook volstrekt duidelijk zijn dat een ZM zoals het in de huidige hoedanigheid bestaat een maandelijks 'abonnement' niet rechtvaardigt. Dat beseffen we zelf ook en we zijn achter de schermen ook echt wel hard bezig met een plan de campagne.

Over die geruchten over een eventueel ZM-fest kan ik op dit moment alleen zeggen dat zoiets, zoals dat zo mooi heet, tot de mogelijkheden behoort. Zoals ook eerder gezegd is dat maandelijkse bedrag ook nog niet geheel vastgesteld. Die kan misschien ook nog best omlaag. Nogmaals: we zijn er hard mee bezig en meer info volgt de komende tijd, zodra we zelf ook echt knopen doorgehakt hebben.

En nou taai ik ook af, morgen gaat de wekker weer vroeger dan zou moeten.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen