IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2010 16:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 15:56 schreef htheripper het volgende:
Kan hier alleen maar om lachen, want dit is werkelijk nog hilarischer dan de 1 april grap.

Kijk het is een goed gegeven dat wij een van de grotere e-zines aan het worden zijn en daar is niet iedereen blij mee. vervolgens zeiken over feiten die iedereen in de biography van de band kan terugvinden. Doet ZM dan ook zo naar de rest van de concurrentie als Lord of Metal, Metalfan, Furyrocks en Ashladan? ik moet dan aannemen van wel

kijk veel dingen krijg je op een briefje bijgeleverd. bijvoorbeeld dat Pietje ook de vocals verzorgd in band X. in ieder geval succes dan ook met andere zines lastigvallen.

In ieder geval onze partners zijn tevreden en dat vind ik iets belangrijker dan een ZM redactie.

Hilarisch ook altijd andere zines zeiken je de oren van je kop af op fora etc. en irl lopen ze met een grote boog om je heen. (niet alle hoor, er zijn ook journalisten/ fotografen etc. die je vriendelijk gedag zeggen en waar je zo een uur mee staat te lullen).


beetje late aprilgrap, vind je ook niet? Maar succes met je topsite hoor!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-04-2010 17:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 16:30 schreef Tenderstrike het volgende:



Sorry taaljood.... iedereen maakd wel eenz een foudje.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 03-04-2010 17:01 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 3 April 2010 15:56 schreef htheripper het volgende:
Kijk het is een goed gegeven dat wij een van de grotere e-zines aan het worden zijn en

quote:
daar is niet iedereen blij mee. vervolgens zeiken over feiten die iedereen in de biography van de band kan terugvinden.


quote:

Doet ZM dan ook zo naar de rest van de concurrentie als Lord of Metal, Metalfan, Furyrocks en Ashladan? ik moet dan aannemen van wel

kijk veel dingen krijg je op een briefje bijgeleverd. bijvoorbeeld dat Pietje ook de vocals verzorgd in band X. in ieder geval succes dan ook met andere zines lastigvallen.

Gast. Voor zover ik me kan herinneren is elke review op/in de Metalkrant zo'n opsomming als jij die nu beschrijft. Ik kan me geen enkele fatsoenlijke analyse herinneren die verder gaat dan het in andere woorden zetten van elders te vinden info. Bovendien staat de site vol met spelfouten, lijkt me niet echt een teken van professionaliteit.
quote:

In ieder geval onze partners zijn tevreden en
onbegrijpelijk
quote:
dat vind ik iets belangrijker dan een ZM redactie.

Groot gelijk
quote:

Hilarisch ook altijd andere zines zeiken je de oren van je kop af op fora etc. en irl lopen ze met een grote boog om je heen. (niet alle hoor, er zijn ook journalisten/ fotografen etc. die je vriendelijk gedag zeggen en waar je zo een uur mee staat te lullen).

Ik ga de volgende (eerste?) keer dat ik je zie graag een gesprek met je aan


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 03-04-2010 17:04 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 3 April 2010 15:34 schreef WhiteRider het volgende:
Leuke banner van Ron Brandsteder!




Iemand heeft de site gehacked. zie ik nu gelukt dus voor degene wie het heeft gedaan. Webteam is op de hoogte.


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-04-2010 17:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

hahahahah

OWNED


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2010 17:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 17:04 schreef htheripper het volgende:
Iemand heeft de site gehacked. zie ik nu gelukt dus voor degene wie het heeft gedaan. Webteam is op de hoogte.



Serieus.. wahahahahaha!
Ron Brandsteder? Dacht eerst dat je smaak had gekregen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-04-2010 17:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Normaal staat er een foto van bonnie st. claire?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2010 17:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

:')
God straft meteen..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-04-2010 18:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, er ligt weer eens een ander zine onder vuur.

Tjah.

Iedereen zou toch onderhand moeten weten dat heren van ZM een beetje de Ariërs onder de zines zijn en de rest daaraan ondergeschikt is?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 03-04-2010 18:15 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 3 April 2010 17:04 schreef htheripper het volgende:
zie ik nu gelukt dus voor degene wie het heeft gedaan.
Je hebt je eindredacteur inderdaad hard nodig.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-04-2010 18:18 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

te mooi dit///


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-04-2010 18:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 17:04 schreef htheripper het volgende:
Iemand heeft de site gehacked. zie ik nu gelukt dus voor degene wie het heeft gedaan. Webteam is op de hoogte.



Ja, misschien moet je de 'coördinator beveiliging' even bellen. Omdat jullie blijkbaar niet in staat zijn jullie eigen site te beveiligen, zal het wel helemaal lastig zijn een dader aan te wijzen.

Daarom: ik was het.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-04-2010 18:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 18:04 schreef XXL het volgende:
Ah, er ligt weer eens een ander zine onder vuur.

Tjah.

Iedereen zou toch onderhand moeten weten dat heren van ZM een beetje de Ariërs onder de zines zijn en de rest daaraan ondergeschikt is?


Kom op man, de Metalkrant is overal aan ondergeschikt.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 03-04-2010 18:42 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

EPIC


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 03-04-2010 18:45 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

Haha 1 april is al voorbij. Ik schrok me lens. heb het hele draadje doorgelezen.

Ja ik heb toch een plekje nodig om mijn ei kwijt te kunnen. Altijd maar tegen de varkens aan horen knorren is ook niet alles.


Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-04-2010 19:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ei en bacon smaakt toch goed samen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2010 19:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Grapje zeker?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-04-2010 19:54 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

probeer het eens!


 


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 03-04-2010 20:01 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 3 April 2010 17:01 schreef Alterprince het volgende:
Gast. Voor zover ik me kan herinneren is elke review op/in de Metalkrant zo'n opsomming als jij die nu beschrijft. Ik kan me geen enkele fatsoenlijke analyse herinneren die verder gaat dan het in andere woorden zetten van elders te vinden info. Bovendien staat de site vol met spelfouten, lijkt me niet echt een teken van professionaliteit.
onbegrijpelijk
Groot gelijk

Ik ga de volgende (eerste?) keer dat ik je zie graag een gesprek met je aan


Is goed!


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-04-2010 21:32 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 20:01 schreef htheripper het volgende:
Is goed!
Leer eens wat spellingsregels voordat je een serieus artikel probeert te schrijven.


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 03-04-2010 21:38 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

quote:
Op 3 April 2010 17:00 schreef Staalman het volgende:
Sorry taaljood.... iedereen maakd wel eenz een foudje.
Nu doe je het weer.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-04-2010 0:40 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

@ allemaal: :')!

Tranen met tuiten, ga zo door


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 04-04-2010 5:51 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Lol @ metalkrant


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-04-2010 10:46 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 17:00 schreef Staalman het volgende:
Sorry taaljood.... iedereen maakd wel eenz een foudje.


De ironie. Dat moet natuurlijk taalnazi zijn.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2010 11:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen