|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry taaljood.... iedereen maakd wel eenz een foudje. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: quote: quote: Gast. Voor zover ik me kan herinneren is elke review op/in de Metalkrant zo'n opsomming als jij die nu beschrijft. Ik kan me geen enkele fatsoenlijke analyse herinneren die verder gaat dan het in andere woorden zetten van elders te vinden info. Bovendien staat de site vol met spelfouten, lijkt me niet echt een teken van professionaliteit. quote:onbegrijpelijk quote: Groot gelijk quote: Ik ga de volgende (eerste?) keer dat ik je zie graag een gesprek met je aan "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Iemand heeft de site gehacked. zie ik nu gelukt dus voor degene wie het heeft gedaan. Webteam is op de hoogte. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
hahahahah OWNED IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Serieus.. wahahahahaha! Ron Brandsteder? Dacht eerst dat je smaak had gekregen. |
|
Normaal staat er een foto van bonnie st. claire? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
:') God straft meteen.. |
|
Ah, er ligt weer eens een ander zine onder vuur. Tjah. Iedereen zou toch onderhand moeten weten dat heren van ZM een beetje de Ariërs onder de zines zijn en de rest daaraan ondergeschikt is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Je hebt je eindredacteur inderdaad hard nodig. |
|
te mooi dit/// IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja, misschien moet je de 'coördinator beveiliging' even bellen. Omdat jullie blijkbaar niet in staat zijn jullie eigen site te beveiligen, zal het wel helemaal lastig zijn een dader aan te wijzen. Daarom: ik was het. |
|
quote: Kom op man, de Metalkrant is overal aan ondergeschikt. |
|
EPIC |
|
Haha 1 april is al voorbij. Ik schrok me lens. heb het hele draadje doorgelezen. Ja ik heb toch een plekje nodig om mijn ei kwijt te kunnen. Altijd maar tegen de varkens aan horen knorren is ook niet alles. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
ei en bacon smaakt toch goed samen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Grapje zeker? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
probeer het eens! |
|
quote: Is goed! www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:Leer eens wat spellingsregels voordat je een serieus artikel probeert te schrijven. |
|
quote:Nu doe je het weer. |
|
@ allemaal: :')! Tranen met tuiten, ga zo door Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Lol @ metalkrant Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: De ironie. Dat moet natuurlijk taalnazi zijn. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |