|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan ik alvast voor de komende 10 jaar betalen? |
|
Sowieso is het een 1-april. Bedenk je eens dat Zware Metalen die echt zou doen, dan vertrekt iedereen aangezien er nog vele andere gratis alternatieven zijn. |
|
Euh, opwinden? 1-0 redactie? Jij ziet dingen die ik niet zie. Boeiender |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vond Schaeps grap in dit topic wel leuk. |
|
Ik ook. |
|
quote: +1; niemand gaat: A - betalen voor een forum; dan begint iemand anders wel een gratis forum B - betalen voor reviews en interviews (om nog maar te zwijgen van labels die hun steun zullen stoppen) Een goede 1 april-grap moet ergens echt geloofwaardig zijn. Om een hint te geven: ik wilde vroeger bij Vampire al het bericht plaatsen dat Sharon den Adel met Within Temptation ging stoppen omdat het moederschap haar zo goed bevalt en ze met de band wel het gevoel had alles bereikt te hebben wat ze kon. Ik zag in gedachten al al die huilende vleermeisjes voor me Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Wat was dat dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Schaep vroeg zich af of betalen het recht op het gebruik van het verboden woord met zich meebracht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat die 2 nog de beste moaten zijn he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oh dat is niet zo vreemd hoor, Greycloak voert gewoon het modbeleid uit en maakt daarbij geen onderscheid tussen mensen die hij wel en niet mag. (itt een bepaalde andere mod...) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat en Schaep is volwassen genoeg om gedrag en consequenties te kunnen zien zonder huilie-huilie. Zouden sommige andere gebruikers een voorbeeld aan kunnen nemen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
en nu weer ontopic Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik wind me helemaal niet op... als het een betaalsite wordt, komt er vast wel weer een gratis alternatief... dan ga ik metalfan wel vol spammen... |
|
Naast het feit dat dit overduidelijk een 1 april grap is, maakt het wel de tongen los.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het zorgt in elk geval wel voor flink vermaak als je na een dagje lezen 8 pagina's van dit gemekker tegenkomt Oh wacht, Schaep is effe gebanned. gemekker--->Geouwehoer. |
|
Betalen voor enen en nullen, daar doe ik niet zo gauw aan. Kan dit niet beter in onzin? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Misschien wil de organisatie van metalfan wel betalen om dat te voorkomen? |
|
quote:Aardschok? Zwaar belabberd kneuzenblad, maar men telt er toch Euro's voor neer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Is toch anders, voor een daadwerkelijk blad wil ik ook wel betalen. Ik voel me een junk, gratis posten vanaf 2001 en opeens hup, betalen, lul. Lijkt wel net als met coke, alleen duurde dit langer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ach, alles wordt steeds digitaler. Kranten, tijdschriften, geluisdragers, films, boeken... Binnen afzienbare jaren zal er steeds minder tastbaar uitkomen en steeds meer betaald gedownload/streamd worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat de tegenpartij ook zegt. Een papieren magazine is anders, maar toch denk ik dat veel papieren magazines verdwenen zijn of een behoorlijk lagere oplage hebben omdat mensen dezelfde info gratis op het net kunnen vinden. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Is ook zo. Maar er blijven heus nog wel dingen from the past relevant. Ik koop nog steeds lp's en hoe oud en zogenaamd niet meer van die tijd zijn die dingen wel niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |