IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2010 15:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Godverdomme het blijft dus gratis, daar gaat mijn kans op een normaal leven...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-04-2010 15:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Goeie grap, hulde voor de redactie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-04-2010 15:59 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Goede grap, slecht uitgevoerd. Maar dat is mijn mening.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-04-2010 16:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ben nu al benieuwd wat 1 april 2011 ons gaat brengen!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-04-2010 16:06 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Alles in twijfel trekken!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-04-2010 16:14 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik wil best een Zm shirt
En als het ook mogelijk is om je username op de achterkant te krijgen dan is het al helemaal geniaal!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-04-2010 16:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 2 April 2010 16:14 schreef Mottighaerd het volgende:
Ik wil best een Zm shirt
En als het ook mogelijk is om je username op de achterkant te krijgen dan is het al helemaal geniaal!




Bareuh...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-04-2010 16:41 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het was dus helemaal niet waar! Haha.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-04-2010 16:47 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ja, kutstreek...






Oh nee, ik wist al lang dat het onzin was.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-04-2010 17:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 April 2010 16:33 schreef De Ulk het volgende:



Ooit ook eens zoiets gekocht, met een strijkijzer de opdruk erop plempen. Niet te doen. Tenminste, mij lukte het voor geen meter.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-04-2010 17:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 April 2010 17:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ooit ook eens zoiets gekocht, met een strijkijzer de opdruk erop plempen. Niet te doen. Tenminste, mij lukte het voor geen meter.


Dat zegt meer over jou dan over je opdruk.


Bruce Banner


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-04-2010 17:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hé! Je zou mij eens met een strijkijzer in de weer moeten zien gaan!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 02-04-2010 17:32 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Goede grap.. Uitvoering kon beter..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-04-2010 20:43 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Het was doorzichtig, maar ergens in mn achterhoofd begon ik het wel te vrezen. In dat opzicht is de grap zeker geslaagd!


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 03-04-2010 2:21 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 2 April 2010 14:15 schreef MR. N het volgende:
Ik zeik geen azijn hoor, en mooi dat je je om mij vermaakt, doe ik andersom ook, het verdedigen van een mislukte grap is een goede grap.


Naja deze grap is toch zeker gelukt niet, Kijk geldwolf Jenje heeft in ieder geval vast een paar donaties erbij voor ZM. maar MR. N je hebt gelijk dit was een duidelijke grap. Jammer dat je dan aangevallen word. Zegt wel iets over bepaalde bezoekers van dit topic. Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit meer op fora zit.


[Dit bericht is gewijzigd door htheripper op 03-04-2010 2:22]


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-04-2010 2:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

het stug blijven volhouden van de ZM medewerkers van deze 'grap' in dit topic is nog wel het meest tenenkrommend, krijg er bijna plaatsvervangende schaamte van.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-04-2010 2:25]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-04-2010 9:23 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ach ze willen gewoon peilen hoe groot de populariteit van de website is en zijn er achter gekomen dat het best meevalt. Eveneens is aan het licht gekomen dat ze de frontpage wel op kunnen doeken..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-04-2010 9:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kan dit topic nu naar 'onzin'?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-04-2010 9:39 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 9:23 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ach ze willen gewoon peilen hoe groot de populariteit van de website is en zijn er achter gekomen dat het best meevalt. Eveneens is aan het licht gekomen dat ze de frontpage wel op kunnen doeken..


Frontpage? Heb ik nu al die jaren iets gemist?


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2010 10:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 2:21 schreef htheripper het volgende:
Naja deze grap is toch zeker gelukt niet, Kijk geldwolf Jenje heeft in ieder geval vast een paar donaties erbij voor ZM. maar MR. N je hebt gelijk dit was een duidelijke grap. Jammer dat je dan aangevallen word. Zegt wel iets over bepaalde bezoekers van dit topic. Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit meer op fora zit.



Leg eens uit, Geldwolf Jenje? Of ben je nog boos ivm dat je betrapt werd op het kopieeren van reviews hier op ZM en metalfan en deze onder eigen naam op je website plaatste?

Kweenie hoor.. kan geen andere reden bedenken voor je bedenksel Geldwolf Jenje.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-04-2010 10:25]


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-04-2010 10:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dan was dit ook zeker de reden dat je weinig post: "Zegt wel iets over bepaalde bezoekers van dit topic. " i.p.v. dat je betrapt werd.



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 03-04-2010 10:49 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Reviews kopieren..wie doet dat nu? daar kan ik echt niet bij...


Evil Dick


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-04-2010 10:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 3 April 2010 10:23 schreef MMayo het volgende:
Leg eens uit, Geldwolf Jenje? Of ben je nog boos ivm dat je betrapt werd op het kopieeren van reviews hier op ZM en metalfan en deze onder eigen naam op je website plaatste?

Kweenie hoor.. kan geen andere reden bedenken voor je bedenksel Geldwolf Jenje.


Haha, die site van hem is echt kut.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 03-04-2010 10:53 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

poepoe... de dijenkletser van het jaar! bij deze nomineer ik zm voor de gouden barkruk 2010!



[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 03-04-2010 10:54]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-04-2010 11:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 2 April 2010 20:43 schreef Jouke het volgende:

Het was doorzichtig, maar ergens in mn achterhoofd begon ik het wel te vrezen. In dat opzicht is de grap zeker geslaagd!

+1


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen