|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb geen euro's Krijg ik voor die 2+- pond dan wel 2 bier muntjes? German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
dat was ik al gewoon... maar dit is even iets anders nuja, Belgen en geld, ik weet het signature |
|
heb nog 15 slottie... |
|
quote: typisch geval weer van "zuunige hollanders"... gelukkig weten wij je wel te vinden zonder tussenkomst van een bemiddelaar... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 30-03-2010 22:57] |
|
en wij maar betalen... signature |
|
quote: 2+? De pond is lang niet zoveel meer waard. Met 3,5 pond ben je er. |
|
quote:Beter maf dan mof. (Deelder) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En van die verdikkingen in buizen die dan kunnen schuiven over de normale dikte van een buis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:No way, ik vind die euro geen reet waard 1 pond is zat en dan wil ik er 2 bier muntjes bij German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
define:mof in Google: http://www.google.nl/search?client=opera&rls=nl&q=define:mof&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 18 jaar werd wettelijk bepaald als de leeftijd waarop men strafbekwaam is en veroordeeld kan worden voor de gewone strafrechtbanken. ... www.osbj.be/ |
|
Vroege 1-april grap, tenzij ZM graag zijn eigen ondergang tegemoet gaat. |
|
maakt me niets uit... als het een grap is, hadden ze beter een andere grap kunnen bedenken... |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat al eerder gezegd is: ik geloof er geen zak van dat "almaar stijgende serverkosten en gebrek aan geldschieters en adverteerders" aanleiding kunnen zijn voor een maatregel als deze. De tijd zal leren of het betaalsite-idee inderdaad realiteit wordt - maar als geld inderdaad zo'n issue is, is het misschien een idee om te beginnen met interviewkandidaten een kleine toelage te laten betalen als ze ook daadwerkelijk geïnterviewd willen worden (geen ongebruikelijk verschijnsel in de wereld der serieuze media)? |
|
quote: Ik had helaas geen tijd een en ander uit te werken, maar ik loop al tijden met twee leuke ideeën voor een 1 april-grap rond (Ricardo van Vampire wilde er destijds niet aan): misschien volgend jaar... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
oja, media die bands, zalen etc laat betalen, wat leidt tot hossana verhalen (vooral niet te kritisch doen etc)... ja, lijkt me een goed plan. |
|
Zou wel raar zijn, als ik geld ga betalen om naar de rare gedachtensprongen van mezelf en nog wat andere mafkezen te kijken. Dan kan ik het beter sparen, en af en toe een meeting doen met die mafkezen, het gespaarde geld gezamenlijk opzuipen en kijken wat er dan voor uitspraken IRL gedaan gaan worden. Met Bokaj b.v. of Grindbashers of Grunningers lukt dat vast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: heb er ook wel een paar (erg slecht): 1) mental vanaf 1 april weer welkom 2) verboden woord vanaf 1 april weer toegestaan 3) alle mods krijgen ontslag |
|
quote: lijkt me een goed plan... gewoon elke maand ergens verzamelen, potje erbij en een live-forum houden. |
|
Denk eerder voor een review, veel beginnende bandjes willen graag een review, maar vraag daar dan een 10tje van. Een beetje band kan dat wel missen. Sponsoren vind je echt wel, en bovendien zou je met een donatie actie elke jaar, elke zoveel jaar, ook best een eind komen volgens mij. Och. Eerst zien dan geloven. |
|
quote:Met zn allen rond een tafel om de beurt post-it notes plakken |
|
quote:Ik vermoed dat b.v. de Ulk dat ook wel ziet zitten. De pest is dat IRL de mensen van mijn leeftijd in mijn directe omgeving allemaal zo serieus zijn, daar valt werkelijk alleen maar zinnig mee te ouwehoeren. Voor de wat betere onzin moet je toch vaak naar forums als dit toe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Tss. Welke onzin? Internet. Serious business. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 5 juni maar een begin maken dan? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |