|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
En dan wordt je wakker met een kikker in je bil? Here kitty kitty kitty! |
|
Wat MH zegt. Voor een site betalen, nou eigenlijk liever niet. Maar omdat ik stiekem wel gehecht ben geraakt aan ZM zou ik best 10 of 20 euro over willen maken. Maar geen bedrag per maand, en zeker geen 50 er jaar. Of ik moet de rest van het jaar 20 % korting op al mijn concertkaarten krijgen. Maar goed, we gaan straks slaen, en dan lezen we morgen dat het grapje een beetje uit de hand gelopen is. |
|
quote: Jullie zullen het vast goed bedoelen, maar het komt me, en vast nog wel meer mensen, allemaal zo verschrikkelijk politiek correct over. Wat Grindmaster zei dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nóg een 1 april grap erbij, manman, wat een feest! Kan me nog goed een festival in Wageningen herinneren die mede onder de vlag van ZM werd georganiseerd. Een dikke aanfluiting van ZM kant, want ZM had niets geregeld en er kwam zelfs geen review. Boeiender |
|
quote: Hoe sneu.. nog steeds doen alsof dit plan allemaal gaande is, terwijl het OVERDUIDELIJK een 1 april grap is.. :') |
|
nou nog een kwartiertje en we kunnen lachen gieren brullen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat ZM fest sloeg idd heulemaal nergens op en het ontbreken van een review stond al helemaal knullig. Stichtingsopperhoofd Remi was aanwezig die avond, maar is vrij snel weer vertrokken nadat er in zijn auto was ingebroken. Het ontbreken van een review is dus wel uitlegbaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
10....9....8....7.... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
..lunch! ? ;p |
|
Iemand had beter zijn zelfmoord kunnen faken for the sake of 1 april. Dat zou pas lachen geweest zijn. |
|
of gewoon echt doen, een neppe echte neppe 1 april grap ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja, dat was sneu voor hem, dat klopt, maar hij was ook volgens mij het enige bestuurslid dat aanwezig was, de rest toonde al helemaal geen interesse. Oh, en het is 1 april jonks. Boeiender |
|
quote:Klopt. Maar men heeft het hier volgens mij over "1 juli". [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-04-2010 7:01] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoe weet jij of er interesse is getoond of niet, of dat mensen überhaupt niet konden op die datum of op het laatste moment verhinderd waren? Jezus gast, zolang je nou alle ins en outs niet weet, hou dan gewoon je waffel als er toch alleen maar cynisch gelul en ongefundeerde kritiek uit komt. Als er niets te zeiken valt verzin of haal je er wel wat te zeiken bij en als je dan het tegendeel verteld wordt gooi je het wel weer over een andere boeg. Heel sneu man, ik had je hoger zitten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ohjah maar juli heeft maar 30 dagen er is helemaal geen 1 juli hahaha ksnappem!!@1`` ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Thieu is metlman van het laatste decennium, er gebeurt niets in metalland zonder dat het via hem gaat, je weet toch. Lach me suf bij de weg |
|
Goh!!!!! Ik heb weer heel wat gemist tijdens mijn afwezigheid!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: En daar wil je mensen voor gaan laten betalen? Ja, sorry, maar we waren ff verhinderd. Nee dit keer ff geen review... Gelukkig is het een 1-april grap. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je bent je ervan bewust dat ZM op dit moment volledig op vrijwilligers draait he? Vrijwilligers (en Belgen) die naast ZM vaak ook een fulltime baan hebben en andere verplichtingen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zoals ik zei, gelukkig is het een 1-april grap. (Want anders denk ik niet dat het probleem is of *ik* me ergens van bewust ben...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niemand? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Remi (cooperfan) voorzitter Ik Penningmeester Ralphplug secretaris NecRobert en miriam (zillah) bestuurslid |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |