|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Aansteker, sticker... Voor € 1.400,- op jaarbasis mogen jullie ook mijn lesbak beplakken. Maar wel eerst storten, dan plakken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:hmm, er schiet mij ineens een hele goeie 1 april grap te binnen voor volgend jaar.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Toch weer een geslaagde grap: enorm leedvermaak gehad om de mensen die ertegenin gingen en respect voor de mensen die serieus opbouwende ideëen aandroegen. Misschien handig voor de toekomst. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehe, wordt wel sneu zo, redactie / mods / bestuur vind het een geslaagde grap, de meeste users vinden het een te doorzichtige grap. Raarrrrrrrrrrr. Boeiender |
|
quote:Gecrashte auto van de ZM rijschool? |
|
quote:Ik geloof dat er maar 1 azijnzeiker is anders .. (ps: we hebben ons kostelijk om je vermaakt ) |
|
quote: Ik zeik geen azijn hoor, en mooi dat je je om mij vermaakt, doe ik andersom ook, het verdedigen van een mislukte grap is een goede grap. Boeiender |
|
Nou jongens, laten we het gezellig houden. |
|
Zeg het met bloemen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
en piemelbrie IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maar om even terug te komen op mijn vraag, wat voor merch zouden site/forumbezoekers eventueel kopen en welke bedragen denk je dan aan (aub wel relatisch zijn) |
|
Zm frikadellen |
|
Badhanddoek met ZM-logo in usericon mozaïek. |
|
quote: Ik zou best weer een ander shirt willen hebben, voor max 15 euro. Maar dan wel met een wat beschaafdere print, dus niet zo'n ding met 900 doodskoppen en ingewanden ofzo, maar gewoon een mooi logo'tje op de voorkant. Achterkant maakt me niet zoveel uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Username op de achterkant! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En natuurlijk: Man of vrouw: Woonplaats: Leeftijd: Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Relatie: Bier of whisky: Thee of koffie: Favoriete bands: Hobbies: Opleiding: Hekel aan: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op de voorkant ons logo en op de achterkant in mooie discrete fullsize letters "je moeder is een hoer" Val je wel op! |
|
quote: Geniaal ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Alleen als het shirt met roze glitter letters is bedrukt. |
|
Roze shirt met in kleuren wisselende letters lijkt me het best. |
|
Dames, ik heb nog een berg ZM T-shirts van een ZM fest liggen. Gratis af te halen in Utrecht. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 02-04-2010 15:39] |
|
quote: Logo op de voorkant, achterkant met De hangplek voor Metalliefhebbers + plaatje. |
|
|
|
quote: Die waar wij opgetreden hebben? Hou je er dan 1 voor me achter, die wil ik wel graag herhebben, die ik heb is afgedragen. Of snap ik het niet en zijn het girlies?!?! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-04-2010 15:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |