IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-03-2010 21:52 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 31 March 2010 14:40 schreef Greycloak het volgende:
Zouden sommige andere gebruikers een voorbeeld aan kunnen nemen.




je kan ook denken, ze accepteren het omdat wij vrienden zijn. dan denk je soms; persoon A reageerde nogal kansloos, maar ja we zijn vrienden, dan kun je dat maken.

biertje dan maar?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-03-2010 22:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 21:52 schreef Black Jew het volgende:

biertje dan maar?
Lekker.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 22:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Opdat wij vergeten.

Proost.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-03-2010 22:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 21:52 schreef Black Jew het volgende:
biertje dan maar?
Morgenavond hell yeah! Vrijdag toch vrij.



OT: de prijs per maand gaat wss wat naar beneden hoor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 22:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat zeiden die coke dealers ook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:18 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Grap of geen grap, stel het is er géén, vanwege hoge serverkosten dus. Waarschijnlijk vanwege het vele dataverkeer. Dan zal dat vele dataverkeer direct afnemen, ik denk namelijk dat door de vele alternatieven maar weinig mensen hier blijven. Dan zal het dataverkeer nog ongeveer 1/4de zijn. Weg kosten, problem solved. Het idee alleen al om er een betaalsite van te maken zou stompzinning zijn. Normaal vragen sites die geld tekort komen (Wikipedia, Freesound etc.) eerst donaties.

(Verbeter me als ik mis zit met die serverkosten e.d, daar weet ik ook geen ruk van af).


Why doesn't my music get me all the chicks?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:15 schreef Greycloak het volgende:
OT: de prijs per maand gaat wss wat naar beneden hoor.


Misschien verstandig om dergelijke uitspraken bij je te houden totdat dit formeel besloten is ? Niet op de muziek vooruit dansen, m'n beste Grey.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-03-2010 22:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

We kunnen ook eerder mensen bannen, maar ja, dat voorstel van mij werd direct afgekeurd.

(wel een grap.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:19 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:18 schreef GrindMaster het volgende:
(Verbeter me als ik mis zit met die serverkosten e.d, daar weet ik ook geen ruk van af).


Als je geen inzicht hebt in de opbouw van zakelijke serverkosten en stichtingskosten, is het wellicht verstandig daar ook geen uitspraak over te doen. Bovendien is dataverbruik slechts een klein percentage van de kosten.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-03-2010 22:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

SORRY @ Illu.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2010 22:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Krijg je als betalende klant inzicht in het jaarverslag?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-03-2010 22:20 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

hahahaha

hebben we hier nu toch een kijkje achter de schermen van ZM.

ik wacht nog op de bloopers.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 31-03-2010 22:21]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:20 schreef kwelgeest het volgende:
Krijg je als betalende klant inzicht in het jaarverslag?


De KvK-versie is, tenzij ik mij vergis, uiteraard altijd inzichtelijk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:22 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

En jullie verwachten niet dat ZM binnen de kortste keren is doodgebloed als jullie het echt doorzetten?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 31-03-2010 22:23 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 31 March 2010 22:20 schreef Black Jew het volgende:
ik wacht nog op de bloopers.
Dit hele gedoe vind ik toch wel een van de grootste tot nu toe


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2010 22:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:21 schreef Illusione het volgende:
De KvK-versie is, tenzij ik mij vergis, uiteraard altijd inzichtelijk.
Nou, gooi die van afgelopen boekjaar eens in deze topic dan. Kunnen we de kosten zien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:22 schreef GrindMaster het volgende:
En jullie verwachten niet dat ZM binnen de kortste keren is doodgebloed als jullie het echt doorzetten?


Mocht dit nog niet duidelijk zijn: Moderators zijn geen bestuurders of redactie. Onze stem hierin is dan ook nihil. Persoonlijk verwacht ik echter niet dat het een dergelijke vaart zal lopen, nee. Ik heb ook geruchten gehoord dat een eventueel overblijvende reserve een nieuw leven zal zien in een nieuw ZM-fest of andere activiteiten. Ik herhaal: geruchten. Een formele bevestiging kan ik uiteraard niet geven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:24 schreef kwelgeest het volgende:
Nou, gooi die van afgelopen boekjaar eens in deze topic dan. Kunnen we de kosten zien.


Don't look at me, neem contact op met de KvK zou ik zeggen. Mijn toegang tot deze informatie is dezelfde als die van jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 31-03-2010 22:27]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 22:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 March 2010 22:20 schreef Black Jew het volgende:


ik wacht nog op de bloopers.


Die zie ik sinds 2001 hier vrij regelmatig voorbij komen.

En kosten omlaag, mja. Ik weet het niet, het stuit mij tegen de borst om te moeten betalen om hier te mogen posten. Zo ontzettend zinnig is het nou ook allemaal niet, gewoon leuk tijdverdrijf.

Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp, waarom heeft het al die jaren niks gekost en moet het nu wel geld gaan kosten? Ik dacht dat alles qua internet (serverkosten en shit) alleen maar goedkoper was geworden in al die jaren. Of verdienen er daadwerkelijk mensen aan zm? Ik dacht ( en nog steeds) dat het een soort van vriendenclubje (voorheen paul) die alle taken op zich namen en als er maar kiet werd gespeeld, dat het dan ok was.

Sowieso, hoewel paul er niet zoveel mee te maken heeft, hoe denkt hij er over? Ik zie hem af en toe nog wel eens een post maken, ben best benieuwd wat hij erven vind. Gewoon, voor de weet.

edit: typo's

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-03-2010 22:30]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-03-2010 22:29 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:26 schreef Illusione het volgende:
Persoonlijk verwacht ik echter niet dat het een dergelijke vaart zal lopen, nee.


Het is geen kwestie van vaart lopen, wanneer die kosten worden ingevoerd heeft de site toch op dat moment 0 leden, op de mods en redactieleden na? Dan moet het nog volstromen (toch?), en die stroom lijkt mij met afstand niet zo groot als dat die nu is.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die zie ik sinds 2001 hier vrij regelmatig voorbij komen.

En kosten omlaag, mja. Ik weet het niet, het stuit mij tegen de borst om te mogen betalen om hier te mogen posten. Zo ontzettend zinnig is het nou ook allemaal niet, gewoon leuk tijdverdrijf.

Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp, waarom heeft het al die jaren niks gekost en moet het nu wel geld gaan kosten? Ik dacht dat alles qua internet (serverkosten en shit) alleen maar goedkoper zijn geworden in al die jaren. Of verdienen er daadwerkelijk mensen aan zm? Ik dacht ( en nog steeds) dat het een soort van vriendenclupje (voorheen paul) die alle taken op zich namen en als er maar kiet werd gespeeld, dat het dan ok was.

Sowieso, hoewel paul er niet zoveel mee te maken heeft, hoe denkt hij er over? Ik zie hem af en toe nog wel eens een post maken, ben best benieuwd wat hij erven vind. Gewoon, voor de weet.


ZM is opgegaan in een stichting. Dit brengt van nature extra kosten met zich mee, aangezien je daarmee ook een aantal administratieve verplichtingen hebt richting o.a. de belasting. ZM (in het geheel) staat ook niet meer op een server van Paul, wat hostingkosten met zich mee brengt. Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar wellicht dat het een begin is van een antwoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 31-03-2010 22:31]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:29 schreef GrindMaster het volgende:
Het is geen kwestie van vaart lopen, wanneer die kosten worden ingevoerd heeft de site toch op dat moment 0 leden, op de mods en redactieleden na? Dan moet het nog volstromen (toch?), en die stroom lijkt mij met afstand niet zo groot als dat die nu is.


Ongetwijfeld dat het break-even-point zodanig is dat het redelijkerwijs verwacht mag worden dat dit gehaald wordt. Lijkt mij zo. Again, ik gooi er ook maar een hypothese of twee tegenaan hier.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2010 22:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:27 schreef Illusione het volgende:
Don't look at me, neem contact op met de KvK zou ik zeggen. Mijn toegang tot deze informatie is dezelfde als die van jou.
Slap gelul.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 22:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 March 2010 22:30 schreef Illusione het volgende:
ZM is opgegaan in een stichting.


Oja, das waar ook. Misschien dat dat dan niet zo'n goed idee was/is? Vroeger was alles beter. Ik heb het dan meestal over muziek, maar nu... Hehehe.

Hoe zit dat eigenlijk met bv metalfan? Lachen die zich strax niet de tering?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2010 22:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 22:33 schreef kwelgeest het volgende:
Slap gelul.


Ehm, nee, niet echt. Ik ben slechts een moderator, geen bestuurder. Dergelijke documenten heb ik dus ook niet voorhanden. Bij de KvK moet je echter wel verslagen kunnen opvragen, as usual.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen