IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-03-2010 7:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

"Guttegut, ohjeeohjee, kom mede redactiegenoten, ik heb een snood plannetje, hahaha"

"Wat is het?"

"Een grapje, hihihihi, dan doen we net alsof ZM een betaalsite wordt, hahahahahahahhahahahahahahaha"

"Jottum, wat een goede grap, hahaha, denk dat mensen er volledig intrappen!"

"Ja hè, nou, hiihihihihihihihi, laat ik een topic erover maken, hahahahhahahahahahahahaa"

"Goed zo, dat zal ze leren, die users die hier de hele tijd de mods slimmer af zijn en eigenlijk gewoon vervelend zijn. Maar nu pakken we ze terug!!!!!!"


"Hihihahahuhuhihihahahuhu"


"Gnagnagnagnagnagna"



Boeiender


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-03-2010 7:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 9:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 7:46 schreef MR. N het volgende:
"Goed zo, dat zal ze leren, die users die hier de hele tijd de mods slimmer af zijn en eigenlijk gewoon vervelend zijn. Maar nu pakken we ze terug!!!!!!"



Ja, we doen het om jou te pesten. Kolere hee, wat een stomzinnige post. Overigens is het vanuit bestuur, niet vanuit het moderatorteam. Zij kunnen er geen kloot aan doen, is hun ook maar gewoon zo opgelegd.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-03-2010 10:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 March 2010 9:43 schreef MMayo het volgende:
Ja, we doen het om jou te pesten. Kolere hee, wat een stomzinnige post. Overigens is het vanuit bestuur, niet vanuit het moderatorteam. Zij kunnen er geen kloot aan doen, is hun ook maar gewoon zo opgelegd.


Net zo stompzinnig als de mislukte grap.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 10:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:02 schreef MR. N het volgende:
Net zo stompzinnig als de mislukte grap.


Vertel nog eens een verhaal, wellicht kun je er modzombies in verwerken want dat is cool.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-03-2010 10:07]


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-03-2010 10:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zodirect kunnen enkel Chelman en M. deze site nog gebruiken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-03-2010 10:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 March 2010 10:06 schreef MMayo het volgende:
Vertel nog eens een verhaal, wellicht kun je er modzombies in verwerken want dat is cool.


Neuh, de grap is mislukt, dus waarom nog meer onzin in dit topic posten


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 10:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:10 schreef MR. N het volgende:
Neuh, de grap is mislukt, dus waarom nog meer onzin in dit topic posten


Tja als jij denkt dat het een grap is.. best ja.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-03-2010 10:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 March 2010 10:11 schreef MMayo het volgende:
Tja als jij denkt dat het een grap is.. best ja.


Ja, ik denk dat het een grap is ja, gek hè. Een hele slechte grap die ook nog eens slecht getimed is. Maar goed, ga lekker verder met de grap verspreiden, als jullie er om kunnen lachen vind ik het best hoor.


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-03-2010 10:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Na deze reacties wordt het zo moeilijk nog te zeggen dat het een grapje was, dat ze het maar echt moeten doorzetten... Dat is ook best grappig.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 10:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:14 schreef MR. N het volgende:
Ja, ik denk dat het een grap is ja, gek hè. Een hele slechte grap die ook nog eens slecht getimed is. Maar goed, ga lekker verder met de grap verspreiden, als jullie er om kunnen lachen vind ik het best hoor.


Hier, een zakdoekje.



Niet zo boos doen.
Je mag geloven wat je wil.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-03-2010 10:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ik doe en ben niet boos hoor, hahaha. Maar het is gewoon een slechte grap, that's all.


Boeiender


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-03-2010 10:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:10 schreef MR. N het volgende:
Neuh, de grap is mislukt, dus waarom nog meer onzin in dit topic posten


Dat gewauwel van haar valt toch niet te toppen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 10:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:25 schreef altx het volgende:
Dat gewauwel van haar valt toch niet te toppen...


Inderdaad.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 10:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:25 schreef MR. N het volgende:
Ik doe en ben niet boos hoor, hahaha. Maar het is gewoon een slechte grap, that's all.


Reminds me, was er hier niet ergens een 1 april topic waar men grappen had gepost? Edit: gevonden, maar het was meer een Gaycloak tegen de rest topic geworden met als onderwerp Mental.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-03-2010 10:33]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-03-2010 11:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Om Zm te steunen heb ik maar op een banner geklikt:



De uitslag van je alcoholtest is: Risicovol gebruik

Deze uitslag geeft aan dat je alcoholgebruik een risico voor je gezondheid is en uit de hand dreigt te lopen. Mogelijk heb je al enkele lichamelijke of psychische klachten. We adviseren je om je alcoholgebruik te minderen.

omdat ik doordeweeks 1 a 2biertjes drink en in het weekend wel wat meer val ik er al in.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-03-2010 11:32]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-03-2010 12:17 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:25 schreef altx het volgende:
Dat gewauwel van haar valt toch niet te toppen...


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-03-2010 12:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 10:18 schreef Silence het volgende:
Na deze reacties wordt het zo moeilijk nog te zeggen dat het een grapje was, dat ze het maar echt moeten doorzetten... Dat is ook best grappig.


Dat zou inderdaad wel humor zijn


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-03-2010 12:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maar het is helemaal geen 1 april


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-03-2010 12:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, op 1 april roepen alle redactieleden: 1 april! En dan hebben wij allemaal 2 dagen helemaal voor niks in de piepzak gezeten. Ik had er vannacht al nachtmerries over. En op mijn werk vragen ze al waarom ik er zo bezorgd uitzie. Gelukkig worden we morgen gerustgesteld, anders zou ik er wellichgt helemaal aan onderdoor gaan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-03-2010 12:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maar een 1 april grap mag toch alleen op 1 april?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-03-2010 12:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht


Ik denk eerder dat ze als het serieus is een hoop tijd en moeite hadden kunnen besparen en de boel net zo goed meteen op hadden kunnen doeken.

Er zullen met grote waarschijnlijkheid maar heel weinig mensen zijn die gaan betalen voor een bezoek van een forum/website.


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-03-2010 12:40 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk



ZM betaalsite? Vertel vertel!



Cees
Usericon van Cees
Posted 31-03-2010 12:42 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Boeiend mensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. Zal vast wel een grap zijn. Zo niet, zien we het dan wel. En gaan we met ze alle naar metalfan


The trend is dead.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-03-2010 12:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, de clou van de 1 aprilgrap moet op 1 april, de rest van de grap kan zelfs al met kerst ingestart worden als je wilt. Of zelfs op 2 april, maaar dan loop je het risico dat tegen de tijd dat het 1 april is iedereen het punt van de grap alweer vergeten is. Dus timing is wel erg essentieel voor een goede uitvoering. Iets dat de ZM redactie nog even moet leren


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen