|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh, klopt ook wel, ik had het over dat Wageningen verhaal. *jeweet wel, waar wij elkaar ontmoet hebben... ~smelt~* Boeiender |
|
quote: Ja, maar dat waren de gebruikelijke ongeregeldheden. quote: Ja, toennie. Maar toen was ik maar simpel toeschouwer, daar heb ik verder niets van mee gekregen. Geloof ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Bij Centurian had die haakneus hem wel redelijk onder de duim. Heb ooit bij het Podium in Hoogeveen met ze gespeeld, vond Wim behoorlijk tam. Zo gauw hij een grapje maakte werd hij al door die Evil knievels boos aangekeken. Paste vast niet bij het image van die knurften. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij heeft ook in mijn ouwe bandje gedrumd en ik kon prima met hem opschieten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Erg gave gast inderdaad. Al die ouwe Inquisitor-gasten en Pleurisy-figuren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bejaardemetalen.com een mooie website voor je nadat de betaaldienst is doorgevoerd? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wordt het waarschijnlijk ook Wee Wee Wee dot Zotte Mongols dot Com |
|
quote: Nee hoor, denk dat Zwaardere Metalen de lading mooi dekt. Boeiender |
|
quote:Ik vind het knap dat jij je mening baseert op 1 ding waar 1 toenmalig ZM medewerker bij betrokken was .. ZM bestaat al 10 jaar en als ik me goed herinner zijn er 5 succesvolle avonden georganiseerd ... Waarom stip je da tniet aan dan? Kritiek mag best, maar zorg dan dat je kennis van zaken hebt |
|
Lezen is mieoljik of niet, het was een reactie op een opmerking van Ralph zelf. En ik ga uit van het laatste georganiseerde gebeuren. Mooi dat jullie zo ontzettend happen overigens. Boeiender |
|
Een goede zet om van ZM een betaalsite te maken, wordt het eindelijk weer na een lange tijd een bloemetjessite. Tot na de volgende chemokuur allemaal! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2010 4:12] |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
..verkeerde topic.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-04-2010 19:00] |
|
Veel sterkte Lionheart. |
|
jenje en MR n sitting in a tree IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: veel succes in het leven gewenst. Veel wijsbegeerte ook/ [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 01-04-2010 19:03] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh ja, voor Lionheart en andere ban-geïnteresseerden: hoe zit het met een ban op een betaalsite (je betaalt er toch voor) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
dat zetten ze jou betaald. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sommigen hier betalen in kratjes bier, dus ik weet niet of dat zo erg is. |
|
quote: We doen niet aan refunds!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wel al bijna 2 uur aan een gedoogbeleid. |
|
quote: Ik denk dat Lionheart een vriendje van hem is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Is het ook mogelijk om globaal aan te geven wat de belangrijkste kostenposten bij ZM zijn, zodat we weten waar we voor zouden betalen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |