|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:En dat grapje is vaker gemaakt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
klopt eerste post van hypnos, dat was dan ook mijn inspiratie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Benieuwd wie er als eerste 666 euro gaat overmaken dan.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Het lag er dik bovenop, misschien ietsje te dik... Maareh... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Juist. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Joh. Boeiender |
|
hihi Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Euh, volgend jaar een leuke grap bedenken? Boeiender |
|
Verdomme, net een paypal account aangemaakt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Boeiender |
|
Humor is persoonlijk. Goed gedaan wat mij betreft Het snijdt ook nog eens een goed punt aan die grap. Want wie betaalt dit feestje nu eigenlijk al die tijd? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat blijkt..... een 1 april grap is leuk als het goed gebracht wordt, en niet zo doorzichtig is. Boeiender |
|
quote:Het ontstond vrij impulsief binnen de redactie. Maar toch wel leuk. Lees het topic nog maar eens na Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik trapte er keihard in. leuk gedaan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb genoten van de reacties |
|
quote: +1 Ook je eerdere post omtrent dit onderwerp onderschrijf ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als humor nou echt persoonlijk is, zou je moeten zeggen: quote: |
|
quote: Inderdaad! En voor de mensen die direct na 1 april snel kwamen kijken in topic en frontpage --> Hulde! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2010 13:08] |
|
:') Goede grap inderdaad, ik geloofde het! Maar ik kan de berichten op de voorpagina natuurlijk niet meer serieus nemen, nu het vertrouwen is geschaad. |
|
quote: oei, dat is wel wat ruw gedaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel 390 reacties op forum, 30 op frontpage Enne Illu, heb gelachen om je opruiende reacties [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2010 13:12] |
|
quote:Wat bedoel je met "dit feestje"? (vraag ik om serieus antwoord te geven) |
|
quote: psies waren er ook mensen die riepen dat ze naar metalfan gingen trouwens? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |