|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is de 2e post in dit topic. Nou, redactie en bestuur, lachen hoor! Vond overigens Ralph wel leuk in dit topic. Boeiender |
|
Ondanks dat het er dik bovenop lag dat het een grap was, kon je de twijfel en verontwaardiging proeven, hehehe. Erg vermakelijk! |
|
nog steeds geen spijt voor mn donatie, maar wordt ik nu wel minder snel gebanned? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Wie was dat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik bedoel de hosting, kosten van het forum, etc. Komen jullie er een beetje uit met advertenties enzo of moet de redactie + bestuur elk jaar bijlappen? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-04-2010 13:17] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: There is only one way to test that.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, maar de ZM-donor© button is op de post! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: +1 |
|
quote: Nu mijn rat een bultje heeft vind ik het niet meer gepast om het te posten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goh, nu heb ik zowaar eens op de fp gekeken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tjonge, blijkt het een grap. Smakeloos dit, kan ik mijn gehele begroting voor de rest van 2010 en de conceptbegroting voor 2011 weer helemaal aan gaan passen. Ook de juridische procedure die ik was gestart omdat mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago door deze regeling werd bedreigd, kan ik nu weer afblazen. Fijn, dank je. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
AT wim:dat zou ik ook eens wat meer moeten doen. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 02-04-2010 13:28] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:We komen behoorlijk goed uit, in den beginnen moest er gelapt worden, maar dat is allemaal terugbetaald en ZM is naar mijn mening financieel gezond. Onkosten kunnen allemaal betaald worden en we hebben een saldo om op terug te vallen. |
|
quote: Zou Lionheart ook gedoneerd hebben? |
|
vast wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Stoer. Goed gedaan dan! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Thanks, ik/we ben/ zijn nog wel eens aan het denken om dingen als merchandising of andere zaken te doen met ZM. Zouden jullie merch van een site/forum kopen, en wat voor merchandising zou je dan willen? |
|
Shirts lijkt mij het meest voor de hand liggend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik geloof er niets van, IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik wil best een zm shirtje, mits van fatsoenlijke kwaliteit en niet vreselijk duur. En een patch zou ik ook wel trekken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zou wel een koelkast-magneet kopen. |
|
Een mooie grap. En ZM-lange vloei. |
|
een lasapparaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
strings ????????????? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |