IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-04-2010 14:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 10:23 schreef MMayo het volgende:
Leg eens uit, Geldwolf Jenje? Of ben je nog boos ivm dat je betrapt werd op het kopieeren van reviews hier op ZM en metalfan en deze onder eigen naam op je website plaatste?


LOL!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-04-2010 14:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 2:25 schreef Argh het volgende:
het stug blijven volhouden van de ZM medewerkers van deze 'grap' in dit topic is nog wel het meest tenenkrommend, krijg er bijna plaatsvervangende schaamte van.


Inderdaad, te zielig voor woorden.

quote:
Op 3 April 2010 10:23 schreef MMayo het volgende:
Leg eens uit, Geldwolf Jenje? Of ben je nog boos ivm dat je betrapt werd op het kopieeren van reviews hier op ZM en metalfan en deze onder eigen naam op je website plaatste?

Kweenie hoor.. kan geen andere reden bedenken voor je bedenksel Geldwolf Jenje.


:') !!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-04-2010 15:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 2:21 schreef htheripper het volgende:
Naja deze grap is toch zeker gelukt niet, Kijk geldwolf Jenje heeft in ieder geval vast een paar donaties erbij voor ZM. maar MR. N je hebt gelijk dit was een duidelijke grap. Jammer dat je dan aangevallen word. Zegt wel iets over bepaalde bezoekers van dit topic. Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit meer op fora zit.



"Wie en wat zoeken wij:
Metalkrant is per direct opzoek naar uitbreiding van de einredactie. Als eindredacteur heb je taak om te zorgen dat alle artikelen zonder spelling en stijlfouten op de site verschijnen. Je controleert de artikelen geschreven door onze journalisten en ondoet deze van de mogelijke fouten die erin staan. Een strakke site vinden wij erg belangrijk en daarom hechtten wij veel waarde aan de controle van artikelen. Ons Eindredactie team word aangestuurd door de coördinator eindredactie. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met info@metalkrant.net"

Wie is die coördinator? :')


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-04-2010 15:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 15:03 schreef WhiteRider het volgende:
"Wie en wat zoeken wij:
Metalkrant is per direct opzoek naar uitbreiding van de einredactie. Als eindredacteur heb je taak om te zorgen dat alle artikelen zonder spelling en stijlfouten op de site verschijnen. Je controleert de artikelen geschreven door onze journalisten en ondoet deze van de mogelijke fouten die erin staan. Een strakke site vinden wij erg belangrijk en daarom hechtten wij veel waarde aan de controle van artikelen. Ons Eindredactie team word aangestuurd door de coördinator eindredactie. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met info@metalkrant.net"

Wie is die coördinator? :')



Haha, zonder goed te lezen zie ik al drie fouten!


spelfout weggehaald...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-04-2010 15:07 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-04-2010 15:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 15:03 schreef WhiteRider het volgende:
"Wie en wat zoeken wij:
Metalkrant is per direct opzoek naar uitbreiding van de einredactie. Als eindredacteur heb je taak om te zorgen dat alle artikelen zonder spelling en stijlfouten op de site verschijnen. Je controleert de artikelen geschreven door onze journalisten en ondoet deze van de mogelijke fouten die erin staan. Een strakke site vinden wij erg belangrijk en daarom hechtten wij veel waarde aan de controle van artikelen. Ons Eindredactie team word aangestuurd door de coördinator eindredactie. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met info@metalkrant.net"

Wie is die coördinator? :')


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-04-2010 15:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Oeps, de contactpagina is weg.

Sorry.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-04-2010 15:26 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 15:25 schreef WhiteRider het volgende:
Oeps, de contactpagina is weg.

Sorry.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-04-2010 15:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Leuke banner van Ron Brandsteder!



Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 03-04-2010 15:36 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Nog stroopwafels gebakken?




WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-04-2010 15:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waarom heb je deze banner op je site?






htheripper
Usericon van htheripper
Posted 03-04-2010 15:56 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 3 April 2010 10:23 schreef MMayo het volgende:
Leg eens uit, Geldwolf Jenje? Of ben je nog boos ivm dat je betrapt werd op het kopieeren van reviews hier op ZM en metalfan en deze onder eigen naam op je website plaatste?

Kweenie hoor.. kan geen andere reden bedenken voor je bedenksel Geldwolf Jenje.


Kan hier alleen maar om lachen, want dit is werkelijk nog hilarischer dan de 1 april grap.

Kijk het is een goed gegeven dat wij een van de grotere e-zines aan het worden zijn en daar is niet iedereen blij mee. vervolgens zeiken over feiten die iedereen in de biography van de band kan terugvinden. Doet ZM dan ook zo naar de rest van de concurrentie als Lord of Metal, Metalfan, Furyrocks en Ashladan? ik moet dan aannemen van wel

kijk veel dingen krijg je op een briefje bijgeleverd. bijvoorbeeld dat Pietje ook de vocals verzorgd in band X. in ieder geval succes dan ook met andere zines lastigvallen.

In ieder geval onze partners zijn tevreden en dat vind ik iets belangrijker dan een ZM redactie.

Hilarisch ook altijd andere zines zeiken je de oren van je kop af op fora etc. en irl lopen ze met een grote boog om je heen. (niet alle hoor, er zijn ook journalisten/ fotografen etc. die je vriendelijk gedag zeggen en waar je zo een uur mee staat te lullen).


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 03-04-2010 15:57 by U Boat-666 Wijzig reactieProfiel van U Boat-666Quote dit berichthttp://www.uboataces.com/

quote:
Op 3 April 2010 15:41 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom heb je deze banner op je site?







[Dit bericht is gewijzigd door U Boat-666 op 03-04-2010 15:57]


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 03-04-2010 15:59 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Metalkrant, sorry echt alleen de naam al doet me in huilen uitbarsten. en dan je site.. Als je die vergelijkt met Metalfan of Zwaremetalen, dan kies ik toch echt liever voor die 2. Nette en verzorgde layouts heb je daar. bij jou echter doet het pijn aan de ogen. Kan me niet voorstellen dat de maker daarvan trots is.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 03-04-2010 16:00]


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-04-2010 16:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik gebruik ZM voor het forum, voor besprekingen van platen en interviews kies ik voor Lords of Metal.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-04-2010 16:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 15:56 schreef htheripper het volgende:
Kan hier alleen maar om lachen, want dit is werkelijk nog hilarischer dan de 1 april grap.

Kijk het is een goed gegeven dat wij een van de grotere e-zines aan het worden zijn en daar is niet iedereen blij mee. vervolgens zeiken over feiten die iedereen in de biography van de band kan terugvinden. Doet ZM dan ook zo naar de rest van de concurrentie als Lord of Metal, Metalfan, Furyrocks en Ashladan? ik moet dan aannemen van wel

kijk veel dingen krijg je op een briefje bijgeleverd. bijvoorbeeld dat Pietje ook de vocals verzorgd in band X. in ieder geval succes dan ook met andere zines lastigvallen.

In ieder geval onze partners zijn tevreden en dat vind ik iets belangrijker dan een ZM redactie.

Hilarisch ook altijd andere zines zeiken je de oren van je kop af op fora etc. en irl lopen ze met een grote boog om je heen. (niet alle hoor, er zijn ook journalisten/ fotografen etc. die je vriendelijk gedag zeggen en waar je zo een uur mee staat te lullen).


Hahahaha.

Doei man!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-04-2010 16:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zolang die Slayer recentie van Christ Illusion blijft staan neem ik jullie niet serieus... De rest wil ik niet eens lezen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2010 16:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 16:03 schreef Staalman het volgende:
recentie





Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 03-04-2010 16:31 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 3 April 2010 15:03 schreef WhiteRider het volgende:
"Wie en wat zoeken wij:
Metalkrant is per direct opzoek naar uitbreiding van de einredactie. Als eindredacteur heb je taak om te zorgen dat alle artikelen zonder spelling en stijlfouten op de site verschijnen. Je controleert de artikelen geschreven door onze journalisten en ondoet deze van de mogelijke fouten die erin staan. Een strakke site vinden wij erg belangrijk en daarom hechtten wij veel waarde aan de controle van artikelen. Ons Eindredactie team word aangestuurd door de coördinator eindredactie. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met info@metalkrant.net"


Wauw.
7


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-04-2010 16:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Concurrentie? Welke concurrentie?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 03-04-2010 16:43 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 3 April 2010 15:41 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom heb je deze banner op je site?






Ik dacht hij maakt een grapje :') maar echt...

http://www.metalkrant.sp2o.org/index.php?page=5

edit: ah nu is ie weg

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 03-04-2010 16:44]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-04-2010 16:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Verrek! Wat slecht.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 03-04-2010 16:46 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Hij is er nog en de Ron Brandstederbanner ook, alleen je moet een paar keer op je F5knop rammen

[Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 03-04-2010 16:47]



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-04-2010 16:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die lui hebben nog nooit zoveel bezoekers gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-04-2010 16:48]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-04-2010 16:54 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 3 April 2010 15:56 schreef htheripper het volgende:
Kijk het is een goed gegeven dat wij een van de grotere e-zines aan het worden zijn en daar is niet iedereen blij mee.


Als lezer heb je toch ook een beeetje zelfrespect nodig. Ik luister gewoon een cd ipv die kansloze besprekingen te volgen van mensne die eigenlijk in de mainstream totaal genegeerd zouden worden, een soort van mutanten.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen