|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
PHP hosting kost geen fuck, traffic daarentegen. ZM trekt denk ik zo'n 100GB traffic per maand en dat kost wel een euro of 50, 60.. |
|
quote: Volgens 1 betrouwbare bron is het forum verantwoordelijk voor ongeveer 80% van het traffic. |
|
100GB lijkt me heel ruim ingeschat hoor. Verder zou dat 600 euro betekenen, en dat heb je met deze constructie met 15 leden al. |
|
quote: Dat verbaasd me helemaal niets. Nog redelijk laag, zou ik zo zeggen. Maar goed, dat gaat dus beduidend minder worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had verwacht dat FP en forum meer in balans zouden zijn. Een paar jaar geleden was het denk ik minimaal 90%/10% met de lultopics die nog in 1 avond volgespammed werden hehehehe |
|
Misschien zegt dat ook wel wat over de fp? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen idee, ik heb geen statistieken over unieke hits tot mijn beschikking, maar volgens mij heeft de FP een paar duizend hits per dag! De redactie kan die vraag vast beantwoorden |
|
Dat valt me dan mee. Als ik er 1 x per jaar op klik, dan is het veel. Ligt niet aan de content, maar omdat het me niet interesseert. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:En aan de leeftijd natuurlijk. Ik bedoel, wij weten wel dat er in metalland weinig bijzonders nieuw gemaakt wordt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Valt me wel op dat 1 april er bijna op zit en er nog steeds niemand van de redactie '1 april!' geroepen heeft. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Geen grap betekent wel einde ZM vrees ik, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gaan lappen om hier te posten. Jammer. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sowieso zie ik niet echt in hoe ik, woonachtig in Engeland, veel voordeel ga putten uit een ZM festival. En ik gun het jullie niet genoeg om zoiets te gaan sponsoren, dat zou me scene-points kosten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Idd. Dan zijn er genoeg (gratis) alternatieven. Loyaliteit aan ZM eindigt zodra de kassa begint te rinkelen, zo werkt internet nu eenmaal |
|
Ik zit hier in NL ook niet op een zm-festival te wachten... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Bij mij iig wel. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Waarom niet een mogelijkheid tot het doen van giften ofzo, op vrijwillige basis? Als ik een financiële meevaller heb b.v. wil ik best een keer een donatie doen aan mijn inmiddels favoriete forum. Zo kan iedereen die wat kan missen bijdragen aan het voortbestaan ervan. Maar een verplichte maandelijkse bijdrage, daarvan gaan me de haren overeind staan, zelfs al zou het maar om b.v. een euro per maand gaan. Het verplichte karakter, dat staat me tegen. Bovendien kunnen de mensen die weinig geld hebben, b.v. jonge gasten die nog studeren of op school zitten, zo wel blijven posten. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-04-2010 23:34] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vrijwillige bijdrages zijn dan inderdaad een stuk sympathieker, verplicht opleggen is een garantie voor aversie. Maar goed, we geven de grap weer teveel eer nu Hij was leuk, in elk geval twee dagen leesmateriaal erbij. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Oja, oeps. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo, 12 uur geweest, tijd voor een slotje lijkt me. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
2 april.... hahahahahahahaha "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
* Gaap * Boeiender |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Watist keerltien? Boeiender |
|
ddat de grap nu wel langdradig wordt. Maar goed als het waar is jammer, dan moet ik grappige plaatjes maar op andere fora zoeken. En hier en daar een discussie was ook wel leuk. Maar ook weer niet verkeerd om mn tijd in andere dingen te steken hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |