|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eeuwige gezever over zogenaamd te dik zijn |
|
Bij de Large verkopen ze een shirt waar een aantal van dit soort dingen op staan. Zal m even citeren: Rules that guys wish women knew: If you think you're fat you probably are. Don't ask Anything you wear is fine. Really Sometimes, we're not thinking about you. Live with it Sunday = Sports Learn to work the toilet seat: If it's up, put it down Yes you do have too many shoes Mark anniversaries on a calender You first deposit money into the bank before you can remove it Crying is blackmail Ask for what you want. Subtle hints don't work YES and NO are perfectly acceptable answers Don't rub the lamp if you don't want the genie to come out Nothing says "I love you" like sex Zenial |
|
en juist aan een paar van die regels kan ik me helemaal dood ergeren Kankerlul |
|
idd ja...dit was serieus bedoelt... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
HAHAHAHAHAHAHA! |
|
Vrouwen in het algemeen: - irritant geklep in supermarkten - gekwijl over kerels - eerst zeuren dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, maar wel gaan zeiken als de man de drankjes niet betaald. |
|
quote: Hier erger ik me aan verdomme.Als je niet serieus antwoord kunt geven reageer dan niet! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ok... mannen: -gelul over gitaren, versterkers, enzovoorts terwijl jij erbij zit en zo iets hebt van wat doe ik hier eigenlijk -zeggen dat ze iets begrijpen terwijl ze dat dus absoluut niet doen, alleen omdat ze van je zogenaamde 'gezeik' af willen zijn -en dan vooral heb ik een hekel aan mannen die vrouwonvriendelijke opmerkingen maken en dan nog denken dat ze grappig zijn ook (wordt dan gewoon homo ofzo als je vrouwen dom vind ) Kankerlul |
|
- vrouwen die te weinig humor hebben (zie boven) |
|
quote: Hier storen sommige mannen zichzelf zelfs aan!! quote: Maar er zijn van die zeikwijven die maar door blijven klagen en zeiken. En die dan niet eens de man de tijd geven om iets terug te zeggen, die wij... vrouwen .. praten om te praten, niet om een boodschap over te brengen. ERG irritant |
|
quote:LOL |
|
quote:Dat heb ik met gesprekken over computers... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Bestaan zo'n vrouwen nog? De meeste die ik ken staan erop om zelf te betalen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Goh... Er zijn tot dusver maar weinig dingen aan mijn vriendin waar ik me aan stoor. En de dingen waar ik me wel aan stoor hoef ik me eigenlijk niet aan te storen, maar ik ben nou eenmaal een kritisch persoon (zeikerd dus) dus doe ik dat wel. En Zenial: |
|
- geteut over brommers - anekdotes over roleplayen - niet te begrijpen p.c. termen - boeren Ik heb btw. meer humor dan jij knul..ik bedoelde dit topic serieus en vind het dan behoorlijk kinderlijk (of is dat manlijk) om de boel weer te lopen verzieken. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
BEn ik even blij dat ik en Shera de zelfde hobbies hebben niks lijkt me meer irritant dan elke keer weer hetzelfde verhaal aan te horen waar je toch geen ruk van snapt. |
|
Cool oorlog. Maar Vampie, mannen ZIJN NOU EENMAAL DOM. Get used to it. Wees blij dat je een vrouw bent. Een die, inderdaad, alleen maar over nuttig, diepgaande en bovenal interessante dingen praat. |
|
zucht het sarcasme straalt er weer vanaf Kankerlul |
|
LOL *Schuilt achter kast* Hier gaat gedonder van komen |
|
Laat maar weer...bah...mods sluiten maar! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: zo, je hebt hier ook snel genoeg van. |
|
quote:En ik over paarden ... |
|
Kom Vampie, zo beroerd gaat het ook weer niet. |
|
Jammer dat niemand hier serieus op kan antwoorden. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
tja..als er niet normaal gedaan kan worden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |