|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien toch omzetten naar een reservering met camping, dan. |
|
Morgen is Occultfest live @ Kink FM vanaf 22.00. see you at occultfest! |
|
Op het forum van www.regiohoogeveen.nl zijn ze aardig druk met Occultfest: "Als je naar de optredende bands kijkt krijg je geestelijk nogal wat over je heen... Of zijn deze namen allemaal slecht en ondoordacht uitgekozen net zoals de naam van het festival? Chain of Dogs: 'Ketens van honden' Soulburn: Brandende ziel Deadbeat: Dodelijk ritme Zonaria: ? (was voorheen Seal Justice: verduiveld bezegelen) Hammer of Justice: Hamer van rechtvaardigheid Insatiable: onverzadelijk Grindpad (grind: vermalen) Mother of Sin: Moeder der zonden Divine Sins: Geestelijke zonden Onheil ... The Dead Normality: De dood 'normaal gesproken' Buttbugs: 'achterste-wandgedierte' Ceremony of Opposites: Plechtigheid van de tegenovergestelden The 101’s: ? Always Fallen: altijd afvallend A New Dawn: een nieuw aurora Dead Head: de dood geleiden Cirrha Niva: ? Izegrimolf Slechtvalk" see you at occultfest! |
|
Jezus, wie deed die vertaling? :') Je moeder. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hmmm, ik heb zo het idee dat de vertaalster niet helemaal tot de doelgroep behoort... Sli-Sla-Slayer! |
|
Vast de roadie van Slechtvalk. Je moeder. |
|
Haha, lekker bezig daar altijd. |
|
Tijdschema staat online! see you at occultfest! |
|
quote: Prijswinnaars mail in den mailbox voor je |
|
Zonaria op de vrijdag? En geeneens als headliner? Kut ... Ik kom de zaterdag pas :S |
|
quote: LOL! :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zou van Seal Justice toch zeehond justitie maken. |
|
Dat klinkt minder indrukwekkend. |
|
Niet onderschatten, ze lijken wel leuk met hun mooie ronde grote oogjes en ondertussen eten ze de hele zee leeg. OT: Ik moet eens beginnen met bandjes checken. |
|
Zie ook Surf's Up. |
|
Hoezo de naam ondoordacht? Het wás toch in eerste instantie ook alleen maar voor een klein groepje? Wiki zegt: The word occult comes from the Latin word occultus (clandestine, hidden, secret). What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat Beernd figuur (die van die, ahem, vertalingen) voelt zich waarschijnlijk meer thuis bij (maar niet op) Elsrock. Met een Jezus t-shirt aan al flyerend waarschuwen voor de demoniserende werking van metal. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Bij mooi weer aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het blijft iig droog,19graden en beetje zon.Heel fijn. =) |
|
Echt droog lijkt het in Hoogeveen niet te blijven hoor, maar de voorspellingen zijn al beter dan afgelopen dagen. Ik heb er zin in . |
|
Zo, als het goed is heb ik een chauffeur op den zaterdag! Boeiender |
|
nice, ik kan al van vrijdag komen, maar dan behoef ik een tent denkk signature |
|
quote:Had je al een slaapadres voor den zaterdag Hyppie? Boeiender |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |