|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jezus houdt ook van jou! Wie had dat ding ook weer op mijn kop gezet? |
|
quote: Hoe moet ik dat weten? Boeiender |
|
heb ook zoiets op mijn kop gehad .. Heeft SoT haar foto's al? |
|
quote: http://www.shieldofthor.nl/gallery/index.php?cat=2 Neuh. Boeiender |
|
quote: Die vraag was gericht aan eenieder op ZM die het moge weten |
|
quote:Was jij het zelf niet? Staat mij iets van bij. |
|
quote: Ik meen me niet te herinneren dat ik zo'n ding heb staan scheuren |
|
quote:Dat verbaast me weinig |
|
Fotos van Occultfest kun je nu checken op www.occultfest.nl onder photos. see you at occultfest! |
|
quote: Aangezien ik met hoofdpijn+verkouden+griepsverschijnselen-tochnietechtheelernstigziekzijn op werk zit overdag en savonds niet veel uitspook, gaat het niet snel. Maar afgelopen weekend een opleving gehad, dus de foto's zijn onderweg May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
|
|
Wie heeft die tong foto van ons gemaakt eigenlijk? Bla |
|
|
|
Pictures! Carnation Grindpad Mother Of Sin Divine Sins Onheil The Dead Normality Buttbugs Ceremony Of Opposites The 101's A New Dawn Dead Head Cirrha Niva Izegrim Slechtvalk De rest is te vinden op www.shieldofthor.nl May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
Had jij geen foto's vanIdols gemaakt? |
|
wasst niet "So You Think You Are Metal?" ? Maar die moet ik idd nog ergens opgooien... May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
Zo helder is de herinnering hier niet .. volgens mij heb jij ook nog foto's van bierdrinkenuitbartsklompen |
|
dat was ik niet Dat was moon May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
quote: Is dat je meest fantastische herinnering van Occultfest, gezien je veelvuldig vragen naar foto's hiervan? |
|
Mja .. maar had zelf idee dat daar meer foto's van gemaakt werden .. |
|
Volgende keer beter Jenje. @ SoT >>> Volgende keer ook mensen-foto's! |
|
quote: Ja, want bandleden zijn namelijk stiekem allemaal robots. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja. |
|
A new Dawn heeft leuke robots dan .. waar kejje die kopeuh |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |