|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Wijsterseweg geloof ik. Boeiender |
|
thanx!! signature |
|
quote: Openbaar vervoer is geen optie? Boeiender |
|
quote: Als je op de site naar contact gaat en vervolgens helemaal naar beneden scrollt, zie je de routebeschrijving. [edit] ow Blondie had de straat al gepost [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 03-09-2010 10:11] Life doesn't get much better than this! |
|
Afstand: 317.1 km Zoek een hotel Tip! Reistijd:2:57 valt best mee signature |
|
quote: In plaats daarvan hebben wij anale neuqzsekz! |
|
quote: met de Gps... moest straat ingeven signature |
|
quote: Straat staat in de routebeschrijving hehe. Maar ik zag dat dat al gepost was. Life doesn't get much better than this! |
|
zo, net de matras in de aut gepropt, scheerbeurt, boterhammetjes zijn klaar, koffie, plasje gemaakt, pilletjes mee tegen diarree en hoofdpijn... cd vr Bokaj, en Bleh?, centjes , gps, planten water, kat en vissen eten gegeven, reservekleren nog iets? signature |
|
Bier? |
|
quote: Bier? Boeiender |
|
@ Frans. Oh, en heel misschien vanavond al aanwezig. Boeiender |
|
Beat ya to it . Vanavond afkomen dan, drinken we d'r wat. En Metallica covers vanavond meen ik oniedan? Net telefoontje van vriendinnetje gekregen, ze kijkt het nog even aan of ze d'r tegen de middag iets beter voelt, maar waarschijnlijk gaat ze niet mee [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 03-09-2010 10:20] |
|
Kriek in de zak! kun je je daar wassen? nee zeker... oja, toiletpapier signature |
|
quote: Gewoon een halve literfles water meenemen, dan kun je je wassen. |
|
quote: Hmz, ik ben ook waarschijnlijk zonder de deerne aanwezig, gebroken neus en gekneust borstbeen in combi met een festival is niet heel verstandig. Boeiender |
|
quote: Heb je blikbier bij je? Glas is volgens mij niet toegestaan. Boeiender |
|
quote: ruzie gehad? signature |
|
quote: blikb... moet ik dat nu nog overgieten??? signature |
|
quote: LOL, nee, ze is een salto gaan doen met haar fiets helaas. Boeiender |
|
quote: Je kan natuurlijk ook even naar een supermarkt gaan... Of de flesjes in je auto laten en daar af en toe heenlopen om ze op te zuipen. Boeiender |
|
quote: hmm... ik denk dat er misschien meer aan de hand is dan een gebroken neus en een pijnlijk borstbeen signature |
|
quote: ooo hoh, kriek vr de camping dan mar signature |
|
hmmm... vanavond Belgiƫ-Duitsland zal ik toch maar thuisblijven? signature |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |