![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Wijsterseweg geloof ik. ![]() Boeiender ![]() |
|
thanx!! signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Openbaar vervoer is geen optie? Boeiender ![]() |
|
quote: Als je op de site naar contact gaat en vervolgens helemaal naar beneden scrollt, zie je de routebeschrijving. [edit] ow Blondie had de straat al gepost ![]() [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 03-09-2010 10:11] Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Afstand: 317.1 km Zoek een hotel Tip! Reistijd:2:57 valt best mee ![]() signature ![]() |
|
quote: In plaats daarvan hebben wij anale neuqzsekz! ![]() |
|
quote: met de Gps... moest straat ingeven ![]() signature ![]() |
|
quote: Straat staat in de routebeschrijving hehe. Maar ik zag dat dat al gepost was. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
zo, net de matras in de aut gepropt, scheerbeurt, boterhammetjes zijn klaar, koffie, plasje gemaakt, pilletjes mee tegen diarree en hoofdpijn... cd vr Bokaj, en Bleh?, centjes , gps, planten water, kat en vissen eten gegeven, reservekleren nog iets? signature ![]() |
|
Bier? ![]() ![]() |
|
quote: Bier? Boeiender ![]() |
|
![]() Oh, en heel misschien vanavond al aanwezig. Boeiender ![]() |
|
Beat ya to it ![]() ![]() Net telefoontje van vriendinnetje gekregen, ze kijkt het nog even aan of ze d'r tegen de middag iets beter voelt, maar waarschijnlijk gaat ze niet mee ![]() [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 03-09-2010 10:20] ![]() |
|
![]() kun je je daar wassen? nee zeker... oja, toiletpapier signature ![]() |
|
quote: Gewoon een halve literfles water meenemen, dan kun je je wassen. ![]() |
|
quote: Hmz, ik ben ook waarschijnlijk zonder de deerne aanwezig, gebroken neus en gekneust borstbeen in combi met een festival is niet heel verstandig. Boeiender ![]() |
|
quote: Heb je blikbier bij je? Glas is volgens mij niet toegestaan. Boeiender ![]() |
|
quote: ruzie gehad? signature ![]() |
|
quote: blikb... moet ik dat nu nog overgieten??? signature ![]() |
|
quote: LOL, nee, ze is een salto gaan doen met haar fiets helaas. Boeiender ![]() |
|
quote: Je kan natuurlijk ook even naar een supermarkt gaan... Of de flesjes in je auto laten en daar af en toe heenlopen om ze op te zuipen. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: hmm... ik denk dat er misschien meer aan de hand is dan een gebroken neus en een pijnlijk borstbeen signature ![]() |
|
quote: ooo hoh, kriek vr de camping dan mar signature ![]() |
|
hmmm... vanavond Belgiƫ-Duitsland zal ik toch maar thuisblijven? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |