|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
tssssssss |
|
quote: Oeh, je maakt me weer gek van verlangen schat. Boeiender |
|
frnk=dit jaar es een keer niet aanwezig, andere plannen |
|
quote: Ah. Heb ik Jenje mooi helemaal alleen! Boeiender |
|
hehe veel plezier dr mee |
|
quote: LOL Jij ook met jouw plannen! Boeiender |
|
quote:Hoer! |
|
Zo, was een leuk avondje, met Hypnos, Verstikking, Bokaj en Br.... Schaep, Ingrind, Kurk, NyB, en meer. Morgen verder! Boeiender |
|
quote: Yup www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
- Greycloak - the witch - Schaep - blastmaster - MMayo - Amarantha - Ingrimd+woutjinho.vr/za - Jenje - NotYourBitch.vr/za - Hades - Onweerwelp - Meridian - Nakooma - Myrddin - Lalena - Ralphplug - Necrobert - Cooperfan + zoontje - Hypnos - Jeunis + zoon - De Ulk - Vargen666 - 7th Fallen Angel - Snaack - Vikingblood - Herrie - bokaj - ErikS - kaliumhyperoxide - despondency - Verstikking - Dentz Toch maar wel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Doe je wel rustig met Bart? |
|
quote: Ja jammer. |
|
Net terug - na vrijdag al meteen een niet onbehoorlijke kater te pakken, dus vandaag louter cola gedronken. Ondanks het zelf opgelegde gebrek aan alcohol toch een prima jaargang. Hoogtepunten een gesprek bij het kampvuur over de Evil Dead trilogie, oude horrorfilms en nog veel meer en een crowdsurfende rolstoelster. Absoluut dieptepunt - mannen die zo zat zijn dat als men ze de broek van de kont trekt rustig nog een kwartier zo blijven rondlopen en met geslachtsdelen rond gaan zwaaien. Do. Not. Want! Oh, en Darth Maul heeft een broer. Deze broer heeft een ziekenfonds bril en speelt toetsen bij Slechtvalk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Heuh!11!!!! Godver, dat was weer gezellig!!! Oh ja, gewoon nuchter vverder. |
|
quote: ja klopt. |
|
quote: Ja, jij wel |
|
Was weer een gezellige bende, erg vermaakt. Cirrha Niva vond ik dan wel weer grappig, Izegrim was leuk, Slechtvalk was een bende lawaai en New Dawn ofzoiets was een gedrocht van een band. Pfoeh. Tot zover de bands Goede nasi trouwens Nog nooit zoveel mensen uit de pit gesleurd zien worden die van het terrein werden getieft en nog niet eerder zoveel dronken, kotsende mensen rondom de hekken. Maar oh, wat was het weer een lekker weertje! |
|
Het was inderdaad een mooi weertje! En gezellig! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Hoe was Mother of Sin? Eduard was zelf niet helemaal tevreden met het optreden begreep ik van em.. spelfout weggehaald... |
|
Was een leuke middag... Boeiender |
|
Best gezellig. Ook de laatste keer dat ik nuchter blijf op een metalfestival, wat een kut muziek zo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehe, volgens mij geen band bewust meegemaakt... Boeiender |
|
Trouwens, woensdag avond is popfront wat ideeën over die gitaar op papier zetten? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Joa, lijkt me okay. x nog meer... Boeiender |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |