|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag... oja... dat ook nog nee denk ik signature |
|
Je bent hier welkom hoor. Welk maat shirt heb je eigenlijk, neem ik een GB shirt voor je mee naar Occultfest. Boeiender |
|
quote: |
|
quote: http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/31X5699/hoogeveen.html =) |
|
quote:Check de site zou ik zeggen... Large komt goed! Boeiender |
|
wiiiii ) signature |
|
quote: Je kunt niet meer reserveren maar je kunt zaterdag gewoon komen. Entree is dan 10 euro. see you at occultfest! |
|
quote: Thanx! Staat genoteerd. see you at occultfest! |
|
quote: Dat klopt ja, eerste 2 jaar kon je alleen komen als je was uitgenodigd, het was toen soort besloten feest. Het was toen ook nog illegaal, pas in 2004 zijn we legaal geworden en hebben we een vergunning gekregen en hebben we een stichting opgericht. see you at occultfest! |
|
Zeg, hoe staat het terrein er nu bij na al die regen? Succes met de opbouw komende week, hopen op goed weer |
|
quote: Volgens mij valt het wel mee, bovendien blijft het vanaf dinsdag droog dus dan kan het terrein iig mooi opdrogen. en weersvoorspellingen voor zaterdag zien er tot nu toe ook goed uit. see you at occultfest! |
|
heb ook wel slaapplekken genoeg hier... voor als je niet met je tent weg wil spoelen. |
|
We gaan gewoon die-hard k(r)amperen. =) |
|
"the pakistan days re-revisited?" |
|
Maar je komt toch ook wel gezellig? =) |
|
nee, zal niet bij occultfest aanwezig zijn... |
|
ik ook niet, kan net zo goed thuis gaan zuipen met eigen muziek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hartstikke prima! Kamperen doe ik niet, maar ben er zaterdag wel. Gaat vast weer een supergezellige Occultfest zijn. |
|
...en misschien ook wel... dat bekijk ik zaterdag wel. |
|
quote: Vielleicht haben wir noch eine platz in den auto für dich. Boeiender |
|
had jou ook in gedachten (qua vervoer). je gaat neem ik aan weer terug die avond? |
|
quote: Ja, ik begreep van OccultfestMao Jacco dat ze weer een waardeloze ski-hut terror over de camping laten schallen zaterdag, dus ik ga lekker naar huis terug. Boeiender |
|
nemen we onze eigen skihut muziek mee? alle 40 stout, deel 1 en 2? sneedee 1, sneedee2 x 2? "Dit is een lied om op te wippen, dit is een lied om op te wippen, dit is een lied om op te wippen, smorregens in de vroegte!" |
|
quote: Met broertje van Jacco als DJ toch? Vorig jaar niks van meegekregen, wel gezien dat er zo'n hutje stond maar geen idee wat daar de bedoeling van was. Las later dat het zo'n lawaai had gegeven ghehe, blij dat ik toen niet kampeerde zeg. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |