|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Gereserveerd. |
|
Hopen dat we weer even met de de hangjeugd uit hoogeveen kunnen chillen |
|
quote: Haha, dat zou wel weer te gek zijn, ja! quote: Wederom moeilijk lelijke shirts. |
|
Past wel bij de bands. |
|
En bij de bezoekers, over het algemeen. Zin in! |
|
quote: +1. Helaas toch geen Wolfzeit. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-07-2010 16:41] =) |
|
Gereserveerd voor mij en vriendin |
|
Gereserveerd, Zin in! |
|
Oh, dat duurt ook al niet zo lang meer. |
|
Teveel leuke feesten... =) |
|
Je kunt nooit teveel leuke feesten hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
zolang ze maar niet allemaal tegelijk zijn |
|
quote: En je portemonnee het toelaat. =) |
|
Nog een maandje |
|
quote: Occultfest is toch aardig low budget: passe-partout + camping inclusief gratis ontbijt op zaterdag en zondag € 10 p.p. (bij reservering) see you at occultfest! |
|
zal dringend moeten reserveren mijn schatzie zit in Spanje die periode, dus ben dan minder eenzaam. signature |
|
tot wanneer kan men reserveren? signature |
|
Who cares, gewoon doen. Drinken we er uh... "eentje". |
|
jij ook? ben benieuwd waar is de lijst van aanwazigen? signature |
|
Hier: - Greycloak - the witch - Schaep - blastmaster - MMayo - Ingrimd - Jenje - NotYourBitch. - Hades - Onweerwelp - Meridian - Nakooma - Myrddin - Lalena - Ralphplug - Necrobert - Cooperfan + zoontje - Hypnos - Jeunis + zoon - De Ulk - Vargen666 En je stond er gewoon al tussen. |
|
quote: lol zo erg typisch hergeboren worden door omstandigheden en dezelfde dingen doen iets met Nietschze als de film Wind Chill, geproduceerd door George Clooney en ook een clip van Moonspell signature |
|
quote: Ging ook niet over Occultfest alleen. Maar bijna zeker wel aanwezig.Iig gereserveerd. (Jillz,kon zo snel geen Strongbow vinden) =) |
|
quote van de Occultfest website: # Op 4 september na 15:00 vervallen alle reserveringen, u dient dan de standaard prijzen te betalen. 3 uur ga ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet redden dus ik herhaal mijn vraag of het zin heeft te reserveren nog maar een keer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mja, je geeft het antwoord zelf al hè. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |