|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Occultfest maar eens een andere naam geven zo te zien |
|
quote: Nou??? Komt er nog wat van?!!! Of wordt die 'n' nog in een 'l' veranderd? |
|
Schandalig, dit. |
|
Nou inderdaad |
|
+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
huil huil <--- + Plaatjes voor wie de tekst niet zo goed snapt Hebben jullie dat kaartje nodig als herinnering dat je naar Occultfest gaat of is het voldoende om die reservering ergens voor aanvang van het festival binnen te hebben Het is in dit geval niet zo dat je als arme sloeber door een late reservering opeens midden in het festival seizoen nog eens extra kosten krijgt dus dat kan het probleem niet zijn. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-06-2010 7:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op Chain of Dogs na(puur om de naam), geen enkele band die de moeite waard is. Oftewel, het wordt weer een geweldig Occultfest. Ik heb er zin in! Life doesn't get much better than this! |
|
Toch maar geen Wolfzeit en wel Occultfest voor Zonaria!! =) |
|
ze houden wel de spanning er in mbt het reserveren iig |
|
Het lange wachten is beloond: er kunnen weer gratis kaarten worden gereserveerd via www.occultfest.nl. see you at occultfest! |
|
|
|
Gereserveerd! Zonder camping, maar wel de bedoeling er twee dagen te zijn. |
|
Ja, ik met camping, maar bedenk me net dat het waarschijnlijk zonder wordt. Even overleggen als meneer uit bed is. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-07-2010 10:50] |
|
quote: Wel even doorgeven aan occultfest, anders heb je die kosten er wel bij als je je kaarten gaat ophalen bij niet annuleren. |
|
Ik vraag me trouwens af wanneer het nieuwsbericht met de complete line up van occultfest verschijnt op de zm. Heb al paar keer mail gestuurd naar Martijn maar nog geen update gezien. Iemand??? see you at occultfest! |
|
quote:Heb nog niet op de bevestiging link geklikt Dus komt wel goed. |
|
quote: Nope, geen idee. Maar heb ook even een mailtje gestuurd naar redactie [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-07-2010 11:06] |
|
Hop, gereserveerd mét camping! Bareuh... |
|
quote: Ok thanx! see you at occultfest! |
|
Ik heb er iig gruwelijk veel zin in. , en Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Gereserveerd! |
|
Ik sla de reservering wel over. Eerst bbq op het werk en als ik dan nog nuchter ben richting Occultfest. Tegen de tijd dat ik daar ben is de reservering toch al niet meer geldig vrees ik. Tot 3 uur was het toch en daarna alsnog betalen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
3 uur al?? Pfff, dat is wel heeeel vroeg. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |