|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 3,5h onderweg, en 30 euro enkele reis. Nee, dat gaat hem echt niet worden. |
|
quote: Jupz, neus is gebroken. Zondag sowieso beiden aanwezig! Heb daar ook erg veel zin aan! Boeiender |
|
neemt iemand fotogerief aka camera mee? signature |
|
quote: Ik snap het. Toch: Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Vind het ook erg jammer, het wordt erg fijn kampeerweer en Occultfest is erg gezellig. Mja. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen |
|
quote: Yes May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
signature |
|
coming signature |
|
En ik ben richting trein, tot vanmiddag en vanavond |
|
quote: Nee deze keer niet. Ik zit te wachten tot NYBje hier is en dan vertrekken we. Onderweg vriendlief nog even oppikken. Hoop er rond 5 uur te zijn. |
|
quote: Metalshots helaas niet... Bert is verhinderd en ik kan maar een paar uurtjes komen. Als we iets verslaan doen we het niet half maar met zoveel mogelijk bands en publiek. Bla |
|
quote:Hey hallo Myra, ik vertoon me 1x per jaar dronken onder de menigte en dan verwacht ikw el door jouw op de gevoelige plaat gezet te worden samen met matthieu. Gaan we nou krijgen zeg .. |
|
sja Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hardd op laatste moment ga ik toch vanavond en morgen |
|
Pas rond half tien aanwezig, het wordt steeds later! |
|
quote: Ken ik niet, die 'Myra'. Vertoont lichte gelijkenis met mijn naam. Tot morgen! Bla |
|
Ohhh Jenje toch!!! |
|
quote:Hmmmpf, typefout door de schok! |
|
quote: Ja ik! Ik wil graag met mijn grootste fan Heer Krieg op de foto! |
|
Ik neem iig mijn gerief mee. Bis heute abend junge Leute! Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Gaan we hem grouphuggen? |
|
quote: Vuile slet! Ik dacht dat ik met jou ging zwieren... Blijkt ene matthieu mij voor te zijn. *mokmokmok* Oh, en vanavond al even die kant op... Boeiender |
|
Oh damn, jealous bitches |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |