|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ghehe ik ben al niet zo van de lawaai en daardoor niet kunnen slapen, van slaaptekort word ik er niet vriendelijker op Ahja dit jaar rijden jullie dus ook heen en weer? Wij ook. Ga je de vrijdag nog dan of alleen zaterdag? |
|
Zaterdag weer Dit jaar drink ik niet zo veel |
|
quote: ... jah... rrrright |
|
Nee, echt! |
|
quote: I believe in God, the Father Almighty, Creator of heaven and earth! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2010 10:48] |
|
quote:Oh jee .. is het PrutsTon en Frustion toch gelukt, ze hebben iemand bekeerd. Godverdomme |
|
quote: LOL Maaruh, Jan........ wel gezellig biertje doen toch? Boeiender |
|
Eéntje |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Ga toch met de trein joh.. |
|
quote:Ga ik ook |
|
laat ze maar kletsen Jenje! Klasse dat je inmiddels veel minder drinkt! Respect! euh... |
|
quote: Manmanman, ga volgend jaar wel weg op vakantie joh.... Boeiender |
|
quote: Dan is het goed |
|
quote:Ja, van al die cola krijg ik zo'n volle balg. |
|
quote: hahahahahahaha! *gaat nu bier halen, euh boodschappen* |
|
quote: minder drinken FTW!!! Your mother ate my dog! |
|
quote: Wat de hel? Meent er weer iemand leuk te moeten zijn met dat soort quasigrappige (en dus nietgrappige) ironie? Terecht dat je probeerde de vingers van die kerel te breken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Er was geen ironie, alleen bittere ernst helaas. Tot vroeg in de ochtend.... Boeiender |
|
quote: Maar, waarom? Denkt men nu echt dat er daar iemand serieus op zit te wachten? En is het dus vanuit de organisatie echt daar neer gezet zónder 'grappig' te willen zijn? Sowieso, dat je tot vroeg in de ochtend lawaai op je eigen camping organiseert is toch wel een tikje gestoord. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sja, helemaal mijn idee, maar goed, de Occultfest organisatie denkt er anders over blijkbaar. Geen probleem mee, dan overnacht ik maar niet. Boeiender |
|
Ik denk dat men er wel wat aan had willen doen als het rechtstreeks bij organisatie was gemeld en geloof dat men er ook positieve reacties op heeft gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2010 11:44] |
|
quote: Als de organisatie zelf niet door heeft dat het niet prettig is om na een zwaar dagje Occultfest niet te kunnen slapen door een stel mongolen die housemuziek draaien zijn ze wel erg kortzichtig. quote: Zal best zo zijn, ik heb mijn conclusie getrokken. Boeiender |
|
quote: Dat is niet gedaan? Dat is dan wel een beetje dom. Aan de andere kant, als het aan de DJ gemeld wordt mag die ook wel even nadenken Dat soort lui hebben echter dan weer de neiging om zich van enige kritiek gevrijwaard te voelen, want zij zijn immers toch door de organisatie daar neer gezet en dus moeten ze wel heel tof zijn quote: Nou ja, goed, zijn altijd mensen die dat soort dingen wel grappig/leuk vinden. Maar op de camping? Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |