|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Half 8 daar? Hoe laat gaat die toko eigenlijk open? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik vond 't best gezellig :spablauw: :geenthee : I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Spa is goed. |
|
Zó waar. Hadden ze best thee mee kunnen maken I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Was mooi feessie ja .. en idd New Dawn .. DAMN |
|
Heb de handtekening van de zanger gekregen. |
|
lol, heb je nog gevraagd of de rits van die zangeres open kon? |
|
Haha, nee dat durfde ik niet zo goed. Ps. Ik vond het wel jammer dat de skihut er dit jaar niet was. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-09-2010 13:50] |
|
Ja was gezellig! Tja muzikaal genot was ver te zoeken, alhoewel ik Izegrim een van de weinige bands vond die mij konden boeien! Volgend jaar hopelijk meer muzikaal talent! |
|
Izegrim was wat mij betreft ook wel het beste. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
de tering! wat is dat Deadhead vet gebleven zeg! respect!!! verder heeft Jenje zich netjes aan de belofte gehouden slechts (uit) één glas te drinken, |
|
Vooral die ene band was slecht en toen gingen er nog 2 zangeressen zingen ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wat een zalig zicht was dat! signature |
|
quote: klopt ja! signature |
|
trouwens supercosy daar. een massa aan knuffels van iedereen gekregen, beetje ziek geweest, geËlectrocuteerd geweest wwaarbij mijn metalen broeksknoop er afgevlogen is, een bloedneus gehas van een strandbal, door het gras gesleurd worden, veel lesbische taferelen gezien en nog veel meer was zeer leuk signature |
|
Gaaf feestje! :sinas: :ibuprofen: :hamburger: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Was erg gezellig feestje ja! Alleen wel jammer van de matige opkomst vergeleken bij voorgaande jaren. Vooral de after party was nog al triest. Om 2 uur was het al helemaal dood terwijl we de jaren ervoor toch zeker wel tot diep in de nacht hebben doorgefeest steeds. |
|
Beste ontdekkingen vond ik toch wel De Ulk en Vieze Frans. Verder heb ik relatief normaal gedaan, dus ik ben ook wel fan van mezelf. Dankjewel, The Witch. |
|
Ja, ik had ook al sterk het idee dat het een stuk minder druk was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vond De Ulk ook een erg gave ontdekking! Ik hou sowieso wel van old-school tegenwoordig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh ja, jouw nieuwe kapsel vond ik ook wel een hoogtepuntje. |
|
quote: Thnx hun! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vond ik ook wel |
|
En het was echt heeeeel KOUD!!!! 's nachts |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |