|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Blij dat ik toch nog heen ben geweest, was gezellig |
|
quote: Lalena is knap signature |
|
quote:Gij zijt onweerstaanbaar, ik heb diverse mannen aan hun broek zien sjorren door u. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-09-2010 4:47] |
|
aan de mijne ook signature |
|
waar blijven de footoo's? signature |
|
Beter van niet. |
|
quote: jij was erg onderhoudend signature |
|
quote:toe nou signature |
|
quote: ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar op een bepaald moment werd ik zo enorm boos van die Dawn dat ik naar de receptie gegaan ben om een rol ducktape en ik heb proberen over de dranghekkens kruipen naar de band om die bekken dit te plakken.? Mocht natuurlijk niet maar de boodschap was duidelijk signature |
|
quote: klopt ja, jullie maakten me echt allemaal knuffelgeil, echt waanzinnig geknuffeld en om ter zachtst vooral de mannen waren extreem snoezelig signature |
|
quote: Op zich was dat redelijk, maar er zaten nogal wat valse uithalen tussen en inderdaad, wat was dat gehuppel/gespring? |
|
quote:Oh ja, hehe. |
|
was weer een leuke feestje afgelopen weekend, toffe muziek en veel bekenden moest helaas vanmorgen weer om 6 uur op |
|
quote: Had jij een geel shirt aan? Ik stak de duim naar je op |
|
Die band was echt ubertriest, ze vinden zichzelf geweldig aan hun performance te zien. Stukje zelfkritiek zou welkom zijn. |
|
Maar OP CD is het best goed. Volgens Ralph Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
We hebben wat technische problemen.. Rajackar: NEE, DAT IS HET PROBLEEM NIET! |
|
quote: Nee, ik was (gelukkig) in de war met deze. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik lees het alweer. De organisatie heeft netjes voldaan aan de altijd aanwezige wens voor een geschikt snackmoment. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wel iets teveel snackmomenten imo @ Ralph: ik geloof je! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-09-2010 12:08] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:En HOP handvol modder richting die band. En maar vragen of die rits loswil .. |
|
Dat rits gebeuren heb ik nog meegekregen ja, moddergooien niet. |
|
Ollie in de bocht ... |
|
quote: Dit is Bart (minus schoenen) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |