IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Occultfest 2010! 3 & 4 sep in Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 05-09-2010 23:13 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 5 september 2010 20:42 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
godverdomme!

last.fm:
Once started as a side-project, since 2004 A New Dawn is a full-fledged band. Three guys and three girls who enrich the metal genre with their music.
Gothic? That doesn’t cover it by far! Add a big dose of heavy metal, a few teaspoons of prog, a dash of trash and a pinch of soul.This results in a portion of yummy “Double Female Fronted Metal”.
Next to that they have a female grunter who leaves many male grunters far behind.
A New Dawn knows how to distinguish itself in a positive way from the grey mass and at the same time sounds approachable enough for a bigger audience.

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 05-09-2010 23:17 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Blij dat ik toch nog heen ben geweest, was gezellig

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 4:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 23:17 schreef Lalena het volgende:
Blij dat ik toch nog heen ben geweest, was gezellig

Lalena is knap

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-09-2010 4:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 4:39 schreef Hypnos het volgende:

Gij zijt onweerstaanbaar, ik heb diverse mannen aan hun broek zien sjorren door u.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-09-2010 4:47]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 4:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aan de mijne ook

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 5:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar blijven de footoo's?

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-09-2010 5:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Beter van niet.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 5:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 16:34 schreef BlackWizard het volgende:
Was een mooi feestje met veel bekenden (en nieuwe ZM-ontdekkingen qua gezichten) en veel bier en jonkles.

Volgende keer effe wat leukere bands (hoewel A new Dawn mij wel vermaakt heeft, hahaha) en een normale geluidsman/installatie (wel beter dan vroeger, maar moet veel beter kunnen) en dan wordt het vast weer een mooi feest met wellicht nog meer publiek!

Organisatie bedankt en vrijdag op de camping was een goede ervaring die ik volgend jaar denk ik wel weer ga doen.

jij was erg onderhoudend

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 5:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 5:11 schreef bokaj het volgende:
Beter van niet.
toe nou

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 5:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 20:29 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
A New Dawn was echt vreselijk al denk ik dat de dames op zang toch wel degelijk goed kunnen zingen. Het lijkt mij typisch een band met teveel spullen. Zo zag ik een colossale basinstallatie en een hele batterij in ear headsets.

Die zanger kon echt niet. Hij had best een brute strot maar zag eruit als een gothic uit Dagau. Als je dan zo uitgedost bent en dan twee nummers in een mic brult die uit blijkt te staan speel je bij voorbaat een verloren wedstrijd.

De gitaren stonden veel te zacht en klonken individueel als een natte krant, maar de zonnebril van de gitarist zat wel goed. Dat wel.

Het moment van opperste verbazing kwam voor mij echter toen de hele band naast elkaar ging staan om al spelend recht op en neer te hupsen.

Ik wist echt niet wat ik zeg. Alsof ik naar de reclame van Pijenburg koek keek met wijlen Rines Michels. Het was net de Massai, die Afrikaanse stam die ook zo op en neer springt. Toen er vervolgens 1 bandlid uit de maat ging springen moest ik meteen denken aan die reclame met die 7 dwergen die de zuigers van een auto moesten uitbeelden. Ik moest echt even gaan liggen.

Wie bedenkt zoiets?! ik bedoel, er is toch wel IEMAND in hun omgeving die zegt:" goh jongens, zouden jullie dat nu wel doen?"

ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar op een bepaald moment werd ik zo enorm boos van die Dawn dat ik naar de receptie gegaan ben om een rol ducktape en ik heb proberen over de dranghekkens kruipen naar de band om die bekken dit te plakken.?

Mocht natuurlijk niet

maar de boodschap was duidelijk

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 5:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 21:51 schreef Nix het volgende:
Dus ook jouw jas ging, net zoals de hoed van Hypnos, ook iedereen bij langs?

klopt ja,
jullie maakten me echt allemaal knuffelgeil,
echt waanzinnig geknuffeld

en om ter zachtst
vooral de mannen waren extreem snoezelig

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2010 7:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 20:29 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
al denk ik dat de dames op zang toch wel degelijk goed kunnen zingen.

Op zich was dat redelijk, maar er zaten nogal wat valse uithalen tussen en inderdaad, wat was dat gehuppel/gespring?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-09-2010 7:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 september 2010 5:11 schreef bokaj het volgende:
Beter van niet.
Oh ja, hehe.

Myrddin
Fimbulvetr
Usericon van Myrddin
Posted 06-09-2010 10:15 by Myrddin Wijzig reactieProfiel van MyrddinQuote dit bericht

was weer een leuke feestje afgelopen weekend, toffe muziek en veel bekenden moest helaas vanmorgen weer om 6 uur op

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 06-09-2010 11:40 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 5:15 schreef Hypnos het volgende:
ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar op een bepaald moment werd ik zo enorm boos van die Dawn dat ik naar de receptie gegaan ben om een rol ducktape en ik heb proberen over de dranghekkens kruipen naar de band om die bekken dit te plakken.?

Mocht natuurlijk niet

maar de boodschap was duidelijk

Had jij een geel shirt aan? Ik stak de duim naar je op

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2010 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die band was echt ubertriest, ze vinden zichzelf geweldig aan hun performance te zien. Stukje zelfkritiek zou welkom zijn.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-09-2010 11:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Maar OP CD is het best goed. Volgens Ralph

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2010 11:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

We hebben wat technische problemen..
Rajackar: NEE, DAT IS HET PROBLEEM NIET!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-09-2010 11:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 september 2010 11:42 schreef NecRobert het volgende:
Maar OP CD is het best goed. Volgens Ralph

Nee, ik was (gelukkig) in de war met deze.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-09-2010 11:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik lees het alweer.
De organisatie heeft netjes voldaan aan de altijd aanwezige wens voor een geschikt snackmoment.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-09-2010 12:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wel iets teveel snackmomenten imo

@ Ralph: ik geloof je!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-09-2010 12:08]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2010 12:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 11:43 schreef MMayo het volgende:
We hebben wat technische problemen..
Rajackar: NEE, DAT IS HET PROBLEEM NIET!

En HOP handvol modder richting die band. En maar vragen of die rits loswil ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2010 12:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dat rits gebeuren heb ik nog meegekregen ja, moddergooien niet.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2010 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ollie in de bocht ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2010 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 11:40 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Had jij een geel shirt aan? Ik stak de duim naar je op

Dit is Bart (minus schoenen)

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com