IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Occultfest 2010! 3 & 4 sep in Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-09-2010 17:20 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ja idd, op gegeven moment ben ik maar gewoon met iemand anders gaan praten.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2010 17:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Op een gegeven moment voelde ik me een rollator.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-09-2010 17:25 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 17:24 schreef Vargen666 het volgende:
Op een gegeven moment voelde ik me een rollator.

Typisch.

Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 20:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 16:19 schreef Ingrimd het volgende:
En het was echt heeeeel KOUD!!!! 's nachts

'S avonds al!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-09-2010 20:29 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

A New Dawn was echt vreselijk al denk ik dat de dames op zang toch wel degelijk goed kunnen zingen. Het lijkt mij typisch een band met teveel spullen. Zo zag ik een colossale basinstallatie en een hele batterij in ear headsets.

Die zanger kon echt niet. Hij had best een brute strot maar zag eruit als een gothic uit Dagau. Als je dan zo uitgedost bent en dan twee nummers in een mic brult die uit blijkt te staan speel je bij voorbaat een verloren wedstrijd.

De gitaren stonden veel te zacht en klonken individueel als een natte krant, maar de zonnebril van de gitarist zat wel goed. Dat wel.

Het moment van opperste verbazing kwam voor mij echter toen de hele band naast elkaar ging staan om al spelend recht op en neer te hupsen.

Ik wist echt niet wat ik zeg. Alsof ik naar de reclame van Pijenburg koek keek met wijlen Rines Michels. Het was net de Massai, die Afrikaanse stam die ook zo op en neer springt. Toen er vervolgens 1 bandlid uit de maat ging springen moest ik meteen denken aan die reclame met die 7 dwergen die de zuigers van een auto moesten uitbeelden. Ik moest echt even gaan liggen.

Wie bedenkt zoiets?! ik bedoel, er is toch wel IEMAND in hun omgeving die zegt:" goh jongens, zouden jullie dat nu wel doen?"

CoO was ook redelijk dramatisch, ieder leuk breakje dat in de nummers schijnt te zitten ging finaal de mist in. Het enige wat strak en constant klonk was de Morbid Angel ventilator die de zanger per ongeluk op de microfoon had gericht. Kunnen ze misschien als clicktrack gebruiken.

Bands vd dag Izegrim, Deadhead, Slechtvalk en die brute hardcoreband uit Rotterdam met het meisje op bass.

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 05-09-2010 20:30]

Ain_Soph
Usericon van Ain_Soph
Posted 05-09-2010 20:30 by Ain_Soph Wijzig reactieProfiel van Ain_SophQuote dit bericht

Hahaha, geniaal verhaal, is dat echt zo gebeurd?

edit teveel typo's

[Dit bericht is gewijzigd door Ain_Soph op 05-09-2010 20:31]

A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.

Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 20:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dat was inderdaad erg apart.

Wordfuhrer TMDC
Posted 05-09-2010 20:41 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

ja, het was zo
gezien de site hebben ze wat bezettingswisselingen gehad.

Nogmaals, de dames hebben een prima stem. Dat was met name te horen als de rest van de band niet speelde. Ze zongen dan mooie dubbelstemmige stukken.

Ging de band weer spelen, dan was het een drama. Ze hadden een eigen monitorman mee. Die zal er nu wel uit liggen denk ik.

Dan nog. Je gaat NIET als een stel stuiterballen met de hele band op en neer springen. Als je Dog Eat Dog heet en begin 20 bent KAN dat nog. Als je een overal en een masker op hebt KAN dat nog.

NIET als je een female fronted band bent met bandleden die grimassen trekken naar het publiek alsof ze het warm water hebben uitgevonden.

ik ben vergeten te kijken of de drummer ook mee sprong

Wordfuhrer TMDC
Posted 05-09-2010 20:42 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

godverdomme!

Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 20:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Is dat niet een andere zangeres (de rechter)?

Ja, dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 05-09-2010 20:46]

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 05-09-2010 20:48 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zo wij hebben het ook weer overleefd. Heb me dit weekend weer opperbest vermaakt. Ook mij viel op dat het dit jaar echt veel rustiger leek te zijn, kan iemand vertellen hoeveel bezoekers er nou waren (gewoon nieuwsgierig)?

Niet veel bands bewust mee gekregen, of er zijn er in ieder geval niet veel blijven hangen. In de programmering zat dit jaar niet zoveel van mijn gading. Maar Grindpad vond ik toch wel erg gaaf, ook The Dead Normality, Dead Head en Izegrim waren leuk.

Volgend jaar absoluut weer, ben benieuwd hoe het 10-jarig jubileum eruit komt te zien.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-09-2010 20:54 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 september 2010 20:29 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Het enige wat strak en constant klonk was de Morbid Angel ventilator die de zanger per ongeluk op de microfoon had gericht. Kunnen ze misschien als clicktrack gebruiken.

LOL

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-09-2010 21:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 september 2010 20:42 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
godverdomme!

zijn daar geen filmpjes van??

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-09-2010 21:45 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 16:06 schreef Schaep het volgende:
Beste ontdekkingen vond ik toch wel De Ulk

quote:
Op 5 september 2010 16:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vond De Ulk ook een erg gave ontdekking! Ik hou sowieso wel van old-school tegenwoordig.

Ik vond jullie ook gave ontdekkingen. Net als Hypnos, trouwens.

Bareuh...

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2010 21:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zat mijn jas een beetje lekker De Ulk?

Ain_Soph
Usericon van Ain_Soph
Posted 05-09-2010 21:50 by Ain_Soph Wijzig reactieProfiel van Ain_SophQuote dit bericht

whahahahaha die zanger draagt dezelfde broek als een van die mevrouwen!

A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.

Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 21:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dus ook jouw jas ging, net zoals de hoed van Hypnos, ook iedereen bij langs?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-09-2010 21:51 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 21:47 schreef Vargen666 het volgende:
Zat mijn jas een beetje lekker De Ulk?

Die jas past iedereen! Hehe, was het alweer vergeten. Jammer dat ie niet dicht kon.

Wat ik nog wél weet is dat ik beloofd heb om blokfluit te spelen op de nieuwe Grindbashers...

Bareuh...

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2010 21:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, inderdaad. Maar volgens mij is mijn jas een mindere sloerie als de hoed van Hypnos.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 05-09-2010 21:57 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Maar Hypnos is wel een lieve knuffelbelg

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2010 21:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb het ook alleen maar over zijn hoed.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-09-2010 21:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 20:41 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
ja, het was zo
gezien de site hebben ze wat bezettingswisselingen gehad.

Idd, heb ze een paar jaar geleden nog gezien. Toen nog met Monica (nu X-tinxion) in de gelederen en vond ik het wel oke.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 05-09-2010 22:01 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 5 september 2010 21:58 schreef Vargen666 het volgende:
Ik heb het ook alleen maar over zijn hoed.

Dat was een liever knuffelbelgenhoed

Trouwens, zitten de lui van het rooie gitaartje hier ook?

IK BEN FAN!

[Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 05-09-2010 22:01]

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 05-09-2010 23:04 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

ZM-ontdekkingen voor mij dit weekend waren dan toch wel Schaep en Hypnos. Vooral de zaterdagochtend met die 2 en Loes doorbrengen en alle koffiekannen leegdrinken was de beste nuchtere ervaring van dit weekened .

Ik heb me opperbest vermaakt. Qua bands vond ik DeadHead, Onheil en Izegrim heel erg leuk. En die Metallica coverband heb ik me, naar horen zeggen, ook erg goed op vermaakt de vrijdag . Verder vooral veel dronken geweest en megafoon-man uitgehangen.

Volgende jaar weer

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-09-2010 23:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

O ja. Die malloot op het podium bij Hammer of Justice.

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com