|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik ben er vast wel op tijd. Maar ik ga daarna nog naar een ander feestje. Denk ik. Zucht. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zou ik nu vrijdag al gaan? zijn daar al wat bekenden? signature |
|
NYB en ik zijn er in ieder geval op vrijdag al. |
|
das fijn signature |
|
en despondency is er wss ook al dan Your mother ate my dog! |
|
hoe herken ik mensen? signature |
|
quote: Fototopic bekijken |
|
quote:Je gata nu toch niet populair lopen doen he .. |
|
iedereen hier weet volgens mij wel wie mmayo is dus dat is al 1... Your mother ate my dog! |
|
quote: hebben ze daar een fotoboek liggen? signature |
|
quote: Haha grapjas. |
|
Tuurlijk weet iedereen dat Gelukkig wordt ik nooit herkend |
|
quote: Oh sorry, wist niet dat jij alleen foto's keek middels een boek. Nouja dan weet ik het niet. Maar wellicht kun je bordje omhangen met "Ik Ben Hypnos, welke zm-er ben jij?" |
|
da's een optie maar in de functie van redactiemedewerker is het maar beter van niet denkk signature |
|
quote: Of juist wel, denk dat velen je willen knuffelen. Maar als je meds & alcohol gaat combineren kun je misschien maar beter je bordje verliezen aan de eerste de beste boer'n knul. |
|
quote: =) |
|
quote: twas goed bedoeld je hebt gewoon een redelijk bekende kop Your mother ate my dog! |
|
quote: nou euh.. dankje? |
|
quote: misschien draag ik beter zo een kaartje met mijn naam en gegevens op signature |
|
quote:Verzamelen bij Bubbelsik? Kan mijn fiets ook ongestolen ergens hangen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jaaa!!! |
|
ok, kommin' signature |
|
Beter! |
|
quote: Ik fiets zelf gewoon naar het station, daar staat mijn gewone fiets ook wel veilig, maar je racefiets kun je ongetwijfeld wel bij hem stallen. Ik laat je nog wel ff weten welke trein het wordt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |