![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik ben er vast wel op tijd. Maar ik ga daarna nog naar een ander feestje. Denk ik. ![]() Zucht. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
zou ik nu vrijdag al gaan? zijn daar al wat bekenden? signature ![]() |
|
NYB en ik zijn er in ieder geval op vrijdag al. ![]() |
|
das fijn signature ![]() |
|
en despondency is er wss ook al dan ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
hoe herken ik mensen? signature ![]() |
|
quote: Fototopic bekijken ![]() ![]() |
|
quote:Je gata nu toch niet populair lopen doen he .. ![]() |
|
iedereen hier weet volgens mij wel wie mmayo is ![]() ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: hebben ze daar een fotoboek liggen? signature ![]() |
|
quote: Haha grapjas. ![]() |
|
Tuurlijk weet iedereen dat Gelukkig wordt ik nooit herkend ![]() ![]() |
|
quote: Oh sorry, wist niet dat jij alleen foto's keek middels een boek. Nouja dan weet ik het niet. Maar wellicht kun je bordje omhangen met "Ik Ben Hypnos, welke zm-er ben jij?" ![]() ![]() |
|
da's een optie maar in de functie van redactiemedewerker is het maar beter van niet denkk ![]() signature ![]() |
|
quote: Of juist wel, denk dat velen je willen knuffelen. Maar als je meds & alcohol gaat combineren kun je misschien maar beter je bordje verliezen aan de eerste de beste boer'n knul. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() =) ![]() |
|
quote: twas goed bedoeld ![]() je hebt gewoon een redelijk bekende kop ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: misschien draag ik beter zo een kaartje met mijn naam en gegevens op signature ![]() |
|
quote:Verzamelen bij Bubbelsik? Kan mijn fiets ook ongestolen ergens hangen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Jaaa!!! ![]() |
|
ok, kommin' signature ![]() |
|
Beter! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik fiets zelf gewoon naar het station, daar staat mijn gewone fiets ook wel veilig, maar je racefiets kun je ongetwijfeld wel bij hem stallen. ![]() Ik laat je nog wel ff weten welke trein het wordt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |