IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Occultfest 2010! 3 & 4 sep in Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-08-2010 11:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 augustus 2010 11:48 schreef ZelThoR het volgende:

Nou ja, goed, zijn altijd mensen die dat soort dingen wel grappig/leuk vinden. Maar op de camping? Nee.

Even voor de juistheid, die keet stond niet óp de camping, maar er direkt naast.

Boeiender

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 11:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 11:50 schreef MR. N het volgende:
Even voor de juistheid, die keet stond niet óp de camping, maar er direkt naast.

Tsja, dat begreep ik al maar maakt verder niet zoveel uit. Geluid houdt zich niet aan dat soort afbakeningen

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2010 11:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 11:47 schreef MR. N het volgende:
Als de organisatie zelf niet door heeft dat het niet prettig is om na een zwaar dagje Occultfest niet te kunnen slapen door een stel mongolen die housemuziek draaien zijn ze wel erg kortzichtig.

Ja of gewoon erg druk zijn met draaiende houden van een festival ipv zich druk maken of er wellicht een paar bezoekers zijn die last hebben van het skihut lawaai. Je kent de organisatie, je had ze er makkelijk even persoonlijk op kunnen wijzen. Jij hebt welliswaar een zwaar dagje Occultfest, zij hebben een zware week Occultfest.

Aniejweej, ik snap het hele gedoe wel en lawaai is erg vervelend als je slapen wilt. Maar goed, get over it. Dan slaap je er toch niet, klaar lijkt mij. Niemand dwingt je naar Occultfest te gaan.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-08-2010 11:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 augustus 2010 11:51 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, dat begreep ik al maar maakt verder niet zoveel uit. Geluid houdt zich niet aan dat soort afbakeningen

Dat was inderdaad het irritante... LOL.

Jammer dat de huisdj in de tent zich wel wat aantrok van de camping, en dus op een "normaal" volume metal aan het draaien was. Al stond je er naast, dan hoorde je nog alleen maar het geboenk..... Sja.... Gevalletje jammer.

Boeiender

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-08-2010 11:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 augustus 2010 11:53 schreef MMayo het volgende:
Ja of gewoon erg druk zijn met draaiende houden van een festival ipv zich druk maken of er wellicht een paar bezoekers zijn die last hebben van het skihut lawaai. Je kent de organisatie, je had ze er makkelijk even persoonlijk op kunnen wijzen. Jij hebt welliswaar een zwaar dagje Occultfest, zij hebben een zware week Occultfest.

Aniejweej, ik snap het hele gedoe wel en lawaai is erg vervelend als je slapen wilt. Maar goed, get over it. Dan slaap je er toch niet, klaar lijkt mij. Niemand dwingt je naar Occultfest te gaan.

Gemakzuchtige reactie Mmayo.... Er was niemand meer van de organisatie te vinden helaas.

Ik geef dus al aan dat ik er niet slaap, dus die laatste allinea had je kunnen weglaten.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2010 11:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 11:48 schreef ZelThoR het volgende:
Aan de andere kant, als het aan de DJ gemeld wordt mag die ook wel even nadenken

De DJ was broertje van organisator samen met zijn jonge vriendjes. Niet ingehuurd ofzoiets Qua initiatief is het geen slecht iets, kan juist erg leuk zijn. Maar diep in de nacht en overstemmen van de DJ in de feesttent is ook wel wat overdreven.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2010 12:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 11:56 schreef MR. N het volgende:
Gemakzuchtige reactie Mmayo.... Er was niemand meer van de organisatie te vinden helaas.

Ik geef dus al aan dat ik er niet slaap, dus die laatste allinea had je kunnen weglaten.

Niemand meer te vinden? Vreemd, meestal lopen er een aantal rond tot de ochtend. Voor de volgende keer, dan bel je ze toch even.. Nummer staat op alle posters.

Nou dan kun je nu wel stoppen met zeuren, aangezien je er dit jaar dus geen last van zult ondervinden.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 12:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 11:53 schreef MMayo het volgende:
Ja of gewoon erg druk zijn met draaiende houden van een festival ipv zich druk maken of er wellicht een paar bezoekers zijn die last hebben van het skihut lawaai.

Oei Je hebt op zich wel gelijk, hoor, maar het lijkt mij dat de organisatie onder andere ook voor het welzijn van de bezoekers werkt
quote:
Op 30 augustus 2010 11:57 schreef MMayo het volgende:
De DJ was broertje van organisator samen met zijn jonge vriendjes. Niet ingehuurd ofzoiets Qua initiatief is het geen slecht iets, kan juist erg leuk zijn. Maar diep in de nacht en overstemmen van de DJ in de feesttent is ook wel wat overdreven.

OK, maar dus wel neergezet/goedgekeurd door organisatie.

En, het kan ook zeker leuk zijn, ja, voor de juiste mensen
quote:

Klopt wel, maar als ik er nog nooit geweest ben verwacht ik niet van tevoren dat er lawaai op de camping is (behalve van bezoekers, dan).

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-08-2010 12:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 augustus 2010 12:00 schreef MMayo het volgende:
Niemand meer te vinden? Vreemd, meestal lopen er een aantal rond tot de ochtend. Voor de volgende keer, dan bel je ze toch even.. Nummer staat op alle posters.

Nou dan kun je nu wel stoppen met zeuren, aangezien je er dit jaar dus geen last van zult ondervinden.

Ik reageer op de vraag van Zelthor, ik zeur niet. Zoals gezegd heb ik mijn conclusie getrokken.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2010 12:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 12:01 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt wel, maar als ik er nog nooit geweest ben verwacht ik niet van tevoren dat er lawaai op de camping is (behalve van bezoekers, dan).

Het was vorig jaar voor het eerst dat dat ding er stond.

Ghehe achja lawaai op een camping, het is geen groot festival waarbij terrein ver van camping zit. Het is in een achtertuin (reminds me: kom je ook?) en er is een afterparty in de grote tent met DJ en metalenherrie. Daarnaast dus nu ook een skihut idee, met andere lawaai, draait een beetje tegen elkaar in.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 12:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 12:06 schreef MMayo het volgende:
Ghehe achja lawaai op een camping, het is geen groot festival waarbij terrein ver van camping zit. Het is in een achtertuin (reminds me: kom je ook?) en er is een afterparty in de grote tent met DJ en metalenherrie. Daarnaast dus nu ook een skihut idee, met andere lawaai, draait een beetje tegen elkaar in.

Tsja, het is wel begrijpelijk maar dat maakt het niet per se goed Maar goed, gaan nog steeds veel mensen met plezier heen dus wat maakt het ook uit

Ik kom denk ik niet, line-up is niet zo geweldig voor mij. Misschien verveel ik me, echter, wie weet.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-08-2010 12:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 augustus 2010 12:10 schreef ZelThoR het volgende:

Ik kom denk ik niet, line-up is niet zo geweldig voor mij. Misschien verveel ik me, echter, wie weet.

Hehe, voor de line-up komt niemand naar Occultfest denk ik.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2010 12:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 12:10 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, het is wel begrijpelijk maar dat maakt het niet per se goed Maar goed, gaan nog steeds veel mensen met plezier heen dus wat maakt het ook uit

Nou, ik hoop dat jij je gaat vervelen zaterdag en je heil in Hoogeveen komt zoeken

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 12:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 12:14 schreef MMayo het volgende:
Nou, ik hoop dat jij je gaat vervelen zaterdag en je heil in Hoogeveen komt zoeken

Kleine kans Heil zoeken met al die blasfemische bands ook?
quote:
Op 30 augustus 2010 12:13 schreef MR. N het volgende:

Ja, daar doe ik dus mooi niet aan mee Of in ieder geval zo min mogelijk.

Zorgt alleen maar voor line-up-deterioratie, en over een tijdje programeert geen enkel festival leuke bands meer, maar alleen nog de bands met veel connecties of de laagste prijs ofzo

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-08-2010 12:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 augustus 2010 12:21 schreef ZelThoR het volgende:

Zorgt alleen maar voor line-up-deterioratie, en over een tijdje programeert geen enkel festival leuke bands meer, maar alleen nog de bands met veel connecties of de laagste prijs ofzo

Hehe, het 1 hoeft het andere niet uit te sluiten.

Denk dat je binnenkort mail hebt.

Boeiender

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 12:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 12:25 schreef MR. N het volgende:
Hehe, het 1 hoeft het andere niet uit te sluiten.

Oh, dat wilde ik ook zeker niet zeggen.
quote:
Denk dat je binnenkort mail hebt.

Cool

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 30-08-2010 13:54 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 12:13 schreef MR. N het volgende:

Zonaria.
Wolfszeit gaat helaas niet voor mij door dus dan maar loos gaan op Occult.Laatste Open Air met best lekker weer.Mooi.

=)

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 30-08-2010 13:55 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

kut edit.
Denk dat er meer mensen zich na een tijdje ergerde aan die ski-hut herrie dan dat er mensen waren die het geweldig vonden,ja de laveloos dronken gasten.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-08-2010 13:58]

=)

despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 30-08-2010 14:05 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

wordt weer net als voor mij de voorgaande 6 jaar een geweldig feestje!

kheb er zin an!

Your mother ate my dog!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2010 14:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2010 21:59 schreef the witch het volgende:
Je kunt niet meer reserveren maar je kunt zaterdag gewoon komen. Entree is dan 10 euro.

mag ik vrijdag niet binnen?

signature

herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 15:07 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

jawel, in de skihut.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2010 15:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 15:24 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2010 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ook ene manier om de skihut dicht te krijgen, een dronken hypnos naar binnen schoppeb

herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 15:38 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

i.c.m. een dronken Herrie... moet goed komen!

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com