|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tsja, dat begreep ik al maar maakt verder niet zoveel uit. Geluid houdt zich niet aan dat soort afbakeningen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja of gewoon erg druk zijn met draaiende houden van een festival ipv zich druk maken of er wellicht een paar bezoekers zijn die last hebben van het skihut lawaai. Je kent de organisatie, je had ze er makkelijk even persoonlijk op kunnen wijzen. Jij hebt welliswaar een zwaar dagje Occultfest, zij hebben een zware week Occultfest. Aniejweej, ik snap het hele gedoe wel en lawaai is erg vervelend als je slapen wilt. Maar goed, get over it. Dan slaap je er toch niet, klaar lijkt mij. Niemand dwingt je naar Occultfest te gaan. |
|
quote: Dat was inderdaad het irritante... LOL. Jammer dat de huisdj in de tent zich wel wat aantrok van de camping, en dus op een "normaal" volume metal aan het draaien was. Al stond je er naast, dan hoorde je nog alleen maar het geboenk..... Sja.... Gevalletje jammer. Boeiender |
|
quote: Gemakzuchtige reactie Mmayo.... Er was niemand meer van de organisatie te vinden helaas. Ik geef dus al aan dat ik er niet slaap, dus die laatste allinea had je kunnen weglaten. Boeiender |
|
quote: De DJ was broertje van organisator samen met zijn jonge vriendjes. Niet ingehuurd ofzoiets Qua initiatief is het geen slecht iets, kan juist erg leuk zijn. Maar diep in de nacht en overstemmen van de DJ in de feesttent is ook wel wat overdreven. |
|
quote: Niemand meer te vinden? Vreemd, meestal lopen er een aantal rond tot de ochtend. Voor de volgende keer, dan bel je ze toch even.. Nummer staat op alle posters. Nou dan kun je nu wel stoppen met zeuren, aangezien je er dit jaar dus geen last van zult ondervinden. |
|
quote: Oei Je hebt op zich wel gelijk, hoor, maar het lijkt mij dat de organisatie onder andere ook voor het welzijn van de bezoekers werkt quote: OK, maar dus wel neergezet/goedgekeurd door organisatie. En, het kan ook zeker leuk zijn, ja, voor de juiste mensen quote: Klopt wel, maar als ik er nog nooit geweest ben verwacht ik niet van tevoren dat er lawaai op de camping is (behalve van bezoekers, dan). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik reageer op de vraag van Zelthor, ik zeur niet. Zoals gezegd heb ik mijn conclusie getrokken. Boeiender |
|
quote: Het was vorig jaar voor het eerst dat dat ding er stond. Ghehe achja lawaai op een camping, het is geen groot festival waarbij terrein ver van camping zit. Het is in een achtertuin (reminds me: kom je ook?) en er is een afterparty in de grote tent met DJ en metalenherrie. Daarnaast dus nu ook een skihut idee, met andere lawaai, draait een beetje tegen elkaar in. |
|
quote: Tsja, het is wel begrijpelijk maar dat maakt het niet per se goed Maar goed, gaan nog steeds veel mensen met plezier heen dus wat maakt het ook uit Ik kom denk ik niet, line-up is niet zo geweldig voor mij. Misschien verveel ik me, echter, wie weet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, voor de line-up komt niemand naar Occultfest denk ik. Boeiender |
|
quote: Nou, ik hoop dat jij je gaat vervelen zaterdag en je heil in Hoogeveen komt zoeken |
|
quote: Kleine kans Heil zoeken met al die blasfemische bands ook? quote: Ja, daar doe ik dus mooi niet aan mee Of in ieder geval zo min mogelijk. Zorgt alleen maar voor line-up-deterioratie, en over een tijdje programeert geen enkel festival leuke bands meer, maar alleen nog de bands met veel connecties of de laagste prijs ofzo Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, het 1 hoeft het andere niet uit te sluiten. Denk dat je binnenkort mail hebt. Boeiender |
|
quote: Oh, dat wilde ik ook zeker niet zeggen. quote: Cool Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zonaria. Wolfszeit gaat helaas niet voor mij door dus dan maar loos gaan op Occult.Laatste Open Air met best lekker weer.Mooi. =) |
|
kut edit. Denk dat er meer mensen zich na een tijdje ergerde aan die ski-hut herrie dan dat er mensen waren die het geweldig vonden,ja de laveloos dronken gasten. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-08-2010 13:58] =) |
|
wordt weer net als voor mij de voorgaande 6 jaar een geweldig feestje! kheb er zin an! Your mother ate my dog! |
|
quote: mag ik vrijdag niet binnen? signature |
|
jawel, in de skihut. |
|
signature |
|
|
|
Ook ene manier om de skihut dicht te krijgen, een dronken hypnos naar binnen schoppeb |
|
i.c.m. een dronken Herrie... moet goed komen! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |