|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier maar verder. Vorige topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1681271 Het voor de tweede keer bespreken van Nazxul - Iconoclast is toch wel een misser te noemen en om dan ook nog eens 11 punten minder te geven dan in de eerste recensie, tsja.... |
|
Over Veerkamp staat een heel stuk in het vorige topic. Veel leesplezier. |
|
Shit, waar ergens? geen zin het hele topic door te spitten... Evil Dick |
|
Ik ook niet. |
|
LOL dan maar bewaren voor een brakke zondagmiddag..blijven gesloten topics hier wel leesbaar? Evil Dick |
|
quote: dhr. veerkamp werkt oa voor suburban distro. (en doet veel promo voor bands, bv TLP;-) |
|
Ah nog wel steeds in de metal bezig dus...erg cool!mis die schrijfsels wel... Evil Dick |
|
Idd, die 'studio' reports van hem |
|
Quote Marcel H: quote: Mike mag dat zeker vinden, maar uit niets bleek dat hij de plaat een meesterwerk vond. Het leek in ieder geval meer op gebrek aan kennis dan op een oprecht "wow, dit is echt te gek, zo'n geweldige plaat heb ik nog nooit gehoord van een Portugese band". Meer "goh, ontwikkelingsland Portugal brengt ook eens iets leuks uit". Maar misschien zit ik wel helemaal fout en vinden we Oblique Rain straks hoog in Mike's jaarlijstje terug. Zeker geen slechte plaat overigens [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 25-04-2010 23:43] |
|
Euh, en Moonspell? Moet dat goed gevonden worden dan? Bagger. Boeiender |
|
quote: +1! We zijn het weer een keer eens. Bareuh... |
|
quote: Boeiender |
|
Is Erik niet in de war met Ron van Hal? Die trouwens niet meer bij Suburban werkt sinds heel kort? |
|
Mag ik deze hier ook posten? wat een BOUT recensie zeg. godver dit is toch ongelofelijk. http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1295 "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Die vond De Profundis alleen interessant zo te zien .. schrijf dan geen review |
|
om dit stukje moest ik even huilen. quote: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
sjeezus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: U heeft gelijk, waar t hart van vol is.... ik hoorde idd dat Ron de kaarten liever zelf schud tegenwoordig ;-) |
|
Ah. Legendarisch. Ron van Hell. Ron van IJsselhal. Etc. Toen humor nog geen vies woord was in de recensie-wereld. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-06-2010 23:57] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind die Bolt Thrower live review tamelijk kut... plopperdeplop... spelfout weggehaald... |
|
quote: Iron van Hal, Ron van Hammerfall..goeie recensent ook. Maar vind je Steven Smegma dan niet grappig? quote: Idd erg flauw. Overigens zit er een klein missertje in: de gerecenseerde datum was binnen 2 dagen uitverkocht, maar de oorspronkelijke datum was zelfs binnen een paar uur uitverkocht. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:De Anal Whore-recensie, vooral het intro daarvan, is inderdaad vrij legendarisch. Maar hij heeft het Baelus-effect, na drie columns met dezelfde soort grappen weet je het wel. Ik ben me er overigens bewust van dat ik in dezelfde categorie grappenmakers val, er zijn moppen die ik al twintig jaar vertel, liefst aan dezelfde mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik las op een gegeven moment eerst altijd de recensies door onno cro-mag met de laagste cijfers hehe |
|
quote:Of die van $teven $megma. |
|
en nu ist bart alfvoet geworden op de frontpage hehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |