|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme, dat was lekker, zeg! Super goed gelukt, zacht! Wat dan? VIESPEUK!!! |
|
Ja, dat zegt ie als het op is. [te laat] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
O, zo. Ik ben niet zo'n deler, hehe. Ik grom nog net niet. VIESPEUK!!! |
|
Wim does not share food! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies! Maar een biertje kan je wel krijgen. VIESPEUK!!! |
|
Mijn laatste BBQ is alweer zo'n 2 jaar geleden |
|
quote: Deze komt van jou af? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mijn eega is de enige waar ik wel mee deel, hehe. VIESPEUK!!! |
|
Nu kan ik een flauwe opmerking over knoflooksaus maken, maar dat doe ik natuurlijk niet. |
|
Dat móet je wel delen, niet te doen anders, natuurlijk. VIESPEUK!!! |
|
|
|
Wim, de Black Angus burgers van de Aldi al geprobeerd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, ik vind vlees van de aldi vrij moeilijk, alleen rundergehakt (beste in test) en kipfilet trek ik tot nog toe. Voor de rest durf ik niet. Jij wel al gegeten? VIESPEUK!!! |
|
Nope, ze liggen nog in de vriezer. De wokreepjes van de Aldi zijn ook wel ok. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-10-2015 21:12] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wokreepjes, wokreepjes... Die heb ik volgens mij nog nooit gekocht. Alleen runder of varkensreepjes. Wordt ook niet vaak gewokt hier, vandaar. VIESPEUK!!! |
|
http://www.nu.nl/gadgets/4181088/vlees-aangebrand-lek-in-slimme-barbecue.html quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-12-2015 15:48] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wel handig juist, imo. Zag het bij grillmasters op tv. https://www.priceattack.nl/webshop/0/product/info/Smartphone%20BBQ%20thermometer&id=112&aff=1 VIESPEUK!!! |
|
Jij veegt binnenkort ook je billen af via je smartphone na het schijten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
O nee, ik heb gewoon zo'n temperatuur meter die je in het vlees kan steken. Of in een gat van de bbq waar de oorspronkelijke meter zat. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 11-12-2015 17:22] VIESPEUK!!! |
|
XXL, meldt even dat jij als welvarend ZM-er de bbq inmiddels ook al uit het vet gehaald hebt. Hier waard buiten inmiddels al de geur van een recent in bedrijf genomen exemplaar. Dan kan jij toch niet achterblijven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zat er vandaag aan te denken, ja. Maar mcdonalds won het. Ik krijg er wel weer echt zin in. VIESPEUK!!! |
|
quote: Ik heb een week of 4 geleden al een keer gebruik gemaakt van een zonnige namiddag. En ik was niet eens de eerste. De turken in de buurt steken dat kreng zelfs in de winter doodleuk aan dus ik houd me nog redelijk in. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De fik gaat er binnen nu en 5 minuten in. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo weer lekker bezig op het balkon. Ik krijg ook meer controle op groenten bbqen. Courgettes en aubergines in plakjes en gemarineerd, maiskolfjes,zoete aardappel Volgende keer ook eens asperges proberen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |