|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me wel lekker om ook een beetje van die zooi te hebben naast mn stukken vlees ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja veel vegetariers vallen daar ook erg over. Maar voor vleeseters wel een goed intro misschien. En al helemaal voor flexetariers. Ik heb ook snel moeite met vegetarische hap als ik niet iets heb vol eiwitten enzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik ben nooit een fan geweest van dat soort vleesvangers als inderdaad een vervanger van vlees (en als oud-vegetariër heb ik er heel wat van gehad), maar als product an sich kan het best prima zijn. Ik eet nu een keer of vier per week vegetarisch, en mijn huidige 'vleesvervanger' is meestal gewoon meer groente. Ik mis vlees dan ook helemaal niet. Ik was met mijn vraag ook eigenlijk meer benieuwd naar goede vegetarische bbq-gerechten, naast de standaard zooi die je op iedere kooksite kunt vinden. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 06-05-2013 20:13] |
|
Zo. Mooi weertje vandaag. Onze eerste bbq voor dit jaar is inmiddels een feit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Good busy |
|
Ja, de tokkies verderop in de wijk zaten ook al met de bbq aan in het tuintje voor hun flat. Gewoon met de hele familie bijna op de straat. Ik zag het, ik rook het en kon de verleiding niet meer weerstaan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-04-2015 20:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Grapjas. De enigen die bbq'en zijn tokkies. Geen uitzonderingen. Ik zag het in de buurt waar ik vroeger woonde: enkel de tokkies zonder kwaliteitseisen bbq'en, de rest eet lekker voedsel. |
|
Als ik het tokkie-zijn nog niet al lang had omhelsd, dan toch zeker nu. Een leven zonder barbecue is het leven niet waard. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 10-04-2015 20:42] |
|
Oew. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarom is die foto van die spare ribs nou weggehaald? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Opgegeten. Duh. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dat zal het zijn ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
komen wel weer terug |
|
Hier in Assen ruikt de pauperbuurt ook als een crematorium. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Vooruit, ik kop hem in: heel Assen ruikt dus zo. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Aldi heeft momenteel spareribs van 40 cm lang ofzo. 400 gram. Hint: Die zijn goed te hachelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gelukkig is humor niet iets waar jij je brood mee verdient. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik ben toch niet zo van die supermarktspareribs. Op zich niet heel slecht, maar veel en veel te zout, altijd. Wat ik meegemaakt heb bij diverse supermarkten. Nou hebben we hier een keurslager waar ik een keer of 3 ongebakken spareribs kocht. Door het personeel. Ging prima, net zo duur als gemarineerde, maar goed. Zelf marineren, beter. Totdat de vierde keer ik de slager zelf ontmoette en die wilde ze me niet verkopen. Want zijn gemarineerde waren super en en zo. Ik zeg: Nou, ik wil zelf... Nee, want... Ruzie. Daar gaan we dus niet meer naar toe. Wat zie ik vandaag in een reclamekrantje. Ongebakken spareribs per doos (10 kilo) voor 50 euro. In Ede, vlakbij, beter. www.slagerijpater.nl En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, helemaal lekker, maar dat bezorgen aan huis is hier een drama, gaat zo vaak fout. Ik haal het liever zelf op. Maar toch, steaks. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kalkoen voor de saté in de marinade. Spareribs liggen klaar. Duitse braadworsten bijna dooi. Zo ff gehakt kruiden voor de hamburgers. Bier koud. Ik heb er weer zin in. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hier zometeen de ouders op bezoek en dus BBQ. Mijn BBQ heeft de hele winter buiten gestaan onder een zeiltje, dus ik hoop dat hij het nog een beetje doet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Thanks voor de tips! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |