IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Het Barbecue Topic (Barbecue, Barbeque, BBQ, Grill) Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2025 17:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Weegt dat zwaarder dan de voordelen van sociale huur als je naar de huidige huurprijzen kijkt?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-06-2025 17:38]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-06-2025 17:39 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ligt aan de hoeveelheid huurtoeslag. Dus ja.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-06-2025 23:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

XXL, is de hypotheek van je buren hoger dan de jouwe?
Dan zijn ze mooi fucked als jij aan het BBQen bent.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-06-2025 0:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Laten we nou niet gaan doen alsof BBQ een bezigheid is die alleen is weggelegd voor de elite.

Het is gewoon een wat meer gezellige manier om je eten klaar te maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-06-2025 0:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat beweert ook niemand. Zelfs een sociale huurpauper kan BBQen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 10-06-2025 4:56 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2025 0:23 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat beweert ook niemand. Zelfs een sociale huurpauper kan BBQen.


Dat ligt natuurlijk aan de kosten van de bbq en het vlees.


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-06-2025 7:06 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Je kan ook groente bbq'en.

#duiktweg




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 10-06-2025 8:05 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Je kan een kind ook BBQ-en. Betekend niet automatisch dat het lekker is.


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-06-2025 8:37 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

swaar

Maar de meningen zijn ernstig verdeeld over wat lekker is van de bbq.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2026 13:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

ff de vriezer leeg maken.

Eigenlijk hoef ik zo alleen maar even een bak salade te halen en de bbq kan aan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-06-2026 13:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Local warming.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2026 14:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nope.

Dat compenseer ik met koud bier.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aswolk
Usericon van Aswolk
Posted 20-06-2026 17:08 by Aswolk Wijzig reactieProfiel van AswolkQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2026 14:13 schreef XXL het volgende:
Nope.

Dat compenseer ik met koud bier.


Tip van de dag: Hertog Jan in de bonus bij Albert Heijn.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2026 21:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb nog 60 liter duits bier wat eerst op moet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-06-2026 2:24 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2025 8:37 schreef SimsalaWim het volgende:
swaar

Maar de meningen zijn ernstig verdeeld over wat lekker is van de bbq.






Sowieso Rib-eye op de BBQ! Eerst lekker marineren en kruiden, en op het juiste moment op de barbeque leggen. Daaromheen vreet je goedkope brol.


Winter is coming


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen