![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ligt aan de hoeveelheid huurtoeslag. Dus ja. |
|||||||||
|
XXL, is de hypotheek van je buren hoger dan de jouwe? Dan zijn ze mooi fucked als jij aan het BBQen bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Laten we nou niet gaan doen alsof BBQ een bezigheid is die alleen is weggelegd voor de elite. Het is gewoon een wat meer gezellige manier om je eten klaar te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Dat beweert ook niemand. Zelfs een sociale huurpauper kan BBQen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Dat ligt natuurlijk aan de kosten van de bbq en het vlees. |
|||||||||
|
Je kan ook groente bbq'en. #duiktweg "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Je kan een kind ook BBQ-en. Betekend niet automatisch dat het lekker is. |
|||||||||
|
swaar Maar de meningen zijn ernstig verdeeld over wat lekker is van de bbq. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
ff de vriezer leeg maken. Eigenlijk hoef ik zo alleen maar even een bak salade te halen en de bbq kan aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Local warming. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Nope. Dat compenseer ik met koud bier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Tip van de dag: Hertog Jan in de bonus bij Albert Heijn. |
|||||||||
|
Ik heb nog 60 liter duits bier wat eerst op moet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Sowieso Rib-eye op de BBQ! Eerst lekker marineren en kruiden, en op het juiste moment op de barbeque leggen. Daaromheen vreet je goedkope brol. Winter is coming |
|||||||||
| Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
| Index / Algemeen |