|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
"de vegetarische slager" Zou een mooie baan voor mij zijn, ik kan niet zo goed tegen bloed. VIESPEUK!!! |
|
quote: Dat verbaast mij altijd weer enorm. Aan de ene kant wil de vegetariër geen vlees (duh), maar aan de andere kant doen winkels en leveranciers er alles aan om de link met vlees in tact te houden ("vegetarische worst" [sic]). Waarom is dat? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Sowieso. Tofoe spiesjes vind ik nog best prima klinken als iets wat ik als vleeseter wel zou eten. Vegetarische saté klinkt dan weer als een 'Spiesje-net-niet' [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-05-2015 15:13] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarschijnlijk is het toch een poging het vegitarische voer toegankelijker te maken voor de vleeseter. Of een gebrek aan inspiratie om zelf een naam te bedenken. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-05-2015 15:14] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Juistem. Zeg gewoon wat het is, dat rare gedraai. VIESPEUK!!! |
|
quote: Kansloos imho, want de vleeseter wil vlees, en niet een vleessurrogaat. De enige dedicated synthetische (?) vleesvervanger die ik zou overwegen te eten moet juist geen enkele visuele link met vlees hebben - dat vergelijk verliest de vervanger altijd op smaak. Blauwe dodecahedrons met een funky smaakje zou ik wel proberen denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-05-2015 15:22] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je hoeft mij niet te overtuigen. Als ik zin heb in een stuk vlees eet ik vlees. Wel eens zo'n vegitarische schnitzel geprobeerd trouwens. Smaakt naar niks. Het enige wat smaak heeft is het paneermeel dat er omheen zit. (Al dan niet te verwachten) tegenvaller. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooi voorbeeld hiervan: Kom je aan met vegetarische oosterse gehaktballetjes kijken de meeste mensen die ik ken gelijk moeilijk, maar een portie falafel bij de turk gaat er bij die zelfde mensen prima in. "Ja, maar dat is zo anders!" Niet dus!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
VIESPEUK!!! |
|
Falafel Ik gooi tegenwoordig ook aubergine en sweet potato en fles pompoen (de laatste 2 in alu folie) op de bbq, toch een beetje andere groente dan sla bij een bbq ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dit keer 359000,68! |
|
Goeie keus om dat ding vanmiddag aan te steken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Verrek, ze doen ook aan afhaalpunten, ah en zo. Beter! Now bestelling voor zaterdag. Goede tip, uiteindelijk. VIESPEUK!!! |
|
We horen wel of het een succes is/was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Als ik bij ons check zie ik ook een hoop afhaalpunten staan waarvan ik weet dat er geen gekoelde opslag mogelijk is. Lijkt me niet handig als je pakketje een dag bij de Primera staat. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-06-2015 8:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is toch met koelelementen? Nou ja, krijg net een mailtje dat ze dan alleen aan de deur bezorgen. Maar we moeten dan ook weg. Pffff, toch weer gedoetjes. VIESPEUK!!! |
|
Vorige week zalmfilet op de barbecue gegooid. Filet snijden in plakken c.q. reepjes van ca. 1 cm. Marinade maken van olijfolie, knoflook, geraspte citroenschil, peper en zout. Zalm half uur laten marineren. BBQ goed heet opstoken. 0,5 à 1 minuut per kant. Geserveerd met gepofte piepers (ook op de BBQ) en een avocado-komkommer-dille-salade. Lekker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Morgen staat op mijn werk de jaarlijkse familie bbq op het programma. Dat wordt weer smikkelen en smullen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik mis churrasco. Lekkere grote lappen gezouten vlees, knapperig aan de spit boven het vuur. |
|
Als het goed is komt de postbode met mijn bbq rond etenstijd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ah, je hebt denk ik gekozen voor: http://www.beefensteak.nl/nl/koeltransport/ Laat ff weten welk vlees je besteld hebt en hoe het vlees is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fuck morgen komt mn pakketje pas staat op de site ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Morgenvroeg bij ons. Mooi, want dan zijn we er. Dit besteld: 4 x Wagyu Burger, 4 x Angus Burger , 4 x USA Prime Burger Aberdeen Angus Rib Eye steak Ca. 300 Gram, 2 stuks Hollands Wroetvarken Speklappen zonder zwoerd ca. 350 gram, 2 stuks. Morgen de steaks, overmorgen 2 hamburgers en maandag de speklappen. Benieuwd! VIESPEUK!!! |
|
quote: Woaaah |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |