|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Je hebt ook wel goedkopere "klonen" hoor. |
|
Moah, ik dacht meer aan zoiets: Boeiender |
|
quote: Oh, sorry, ik reageerde op MR N Zo'n ding vind ik wat té, overigens. De charme ligt ook juist in relatieve simpliciteit. Maar hoe dan ook, al die dingen gaan mijn balkon niet waarderen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor jou, AG: Subtiel kamerolifantje |
|
quote: *relatieve* zei ik Dit is toch ook geen BBQ... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Gewoon net als de gemiddelde Louisiana neger een olievat doormidden, rooster erop, klaar. Westerse pleuriszooi. Mijn barbecue is gewoon een oud vat met een rooster erop. Luchtgat onder aan de zijkant erin gebeukt met een hamer. Kolen erin, hoppa, niks aan de hand. Overigens is Vega BBQ'en krieg, stelletje moordenaars. |
|
M'n broer bouwt er altijd één van bakstenen |
|
quote: Hmm, en dan met een geweer het vlees zelf schieten? Post eens een foto van jouw geweer joh, doe es! Boeiender |
|
quote: Zeker! Paprika's in z'n geheel er op, walnoot/honing/geitenkaas/tijm units in aluminiumfolie, incidentele vegoburger...Dikke prima. You have time. You are doing fine. |
|
Ben weer van de gasbbq afgestapt, kreng brandde voor geen meter meer. De gaszooi eruit gesloopt en gewoon weer op houtskool. En hij doet het verschrikkelijk goed.. spelfout weggehaald... |
|
Houtskool is inderdaad beter! Als het goed heet is gaat het zelfs sneller en het is lekkerder! No regrets and no remorse... |
|
quote:Ja, die staat hier ook op de to-do-list. Maar dan iets groter. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niemand vrit noch sauz'n bie ut vleejsch? |
|
goed vlees behoeft geen saus! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een paar weken terug gebarbeknoeid bij Amarantha en daar was curry/mango (als ik het me goed herinner) saus voorradig. Waarschijnlijk niet erg opzienbarend maar ik had het nog nooit gehad en vond het bijzonder lekker. Gewoon van Heinz meen ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sterk! Hier ook altijd van alles op tafel qua saus. En dan niets daarvan gebruiken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo de fik maar eens in de bbq steken. Eerst nog even snel wat varkenshaas en kipfilet op spiezen prikken en opleuken met wat paprika. Verder staat het bier (en de strongbow voor de dames) weer goed koud en zijn de homemade hamburgers klaar. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-06-2011 18:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
homemaden voor in de hamburgers? je bedoeld die larven van de huisvlieg die je in de hengelsportzaak koopt? Meelwormen is dan een stuk smaakvoller. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Poffer, sinds gister is onze net nieuwe BBQ al officieel dood verklaard Laatst met die enorme harde wind waren er 2 zware deuren van de verbouwing op gewaaid, hele BBQ in puin, niet meer te repareren (we hadden gehoopt van wel) We hadden hem net 2x gebruikt. [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 05-06-2011 19:43] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Niet dat het voor nu helpt, maar verzekering? |
|
Gelukkig ging het hier stukken beter zojuist. Afgezien van 1 braadworst waar ik nog net de 'three second rule' op toe kon passen verliep alles volledig naar wens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Euh nee, allicht dat we wat kunnen verhalen op de huurbaas, die had die deuren daar neer gepleurd en lekker laten liggen ipv weg te brengen naar de gemeentewerf. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |