|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
3 Lappen vleesch liggen klaar voor de barbeque. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 05-06-2011 23:35] |
|
Met paraffine heb je dat probleem niet, al moet je daar vaak nog een aansteker bijhouden als het op gloeiende kolen is. Alcohol is behoorlijk trickie maar is nog te doen, maar toen ik pas een keer petroleum ether pakte was het echt een behoorlijke steekvlam hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mensen die aanmaak-rotzooi gebruiken op de barbecue verdienen dat. Wat een flauwekul. Buh! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Heb jij een gas bbq of een elektrische variant? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dit jaar bij Schuurman geen BBQ gezien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vandaag voor de zekerheid nog een tweede gasfles gehaald, zaterdag bbq met familie. En aangezien we een carpoort hebben, krijgen we het gas wat we over houden wel op voor de winter. En tot nu toe zijn de voorspellingen qua weer goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah ik heb ook een BBQ zaterdag, en ik hoop dat ik met het mooi weer in de gemeenschappelijke tuin kan houden. En natuurlijk een ladder van mn balkon daar naartoe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nu preceis een half jaar later wil ik het BBQ seizoen openen maar nu maar hopen dat er nog kolen te krijgen zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
en cavia's. |
|
De kolenkwestie gooit iig geen roet meer in het eten Hehe nee de laatste BBQ had sprinkhanen, maar ik geloof dat ik daar ook al allergisch voor begin te raken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
http://www.timbercreekgrilling.com/index.html Zeg maar een aluminium bakje met daarin stukjes mesquite hout en daarover weer een alu laag met gaatjes erin. Paar van deze gekregen vanuit de usa. Geen idee of ze hier ook te koop zijn, maar het werkt als een tierelier. Rauwe, gemarineerde spareribs er in gedaan. Nog wat alufolie er overheen en op de gasbbq. 45 minuten en BAM! Heerlijk! Zelf makkelijk na te maken, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou, het weer zat vandaag nog best mee. Onze eerste bbq dit jaar, eigenlijk hadden we gourmet gepland, is goed bevallen. Dat er nog maar veel mogen volgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand enig idee of deze sauzen ook in ons land te krijgen zijn (dus niet per postorder uit het buitenland)? http://www.vanhalenstore.com/page/VH/Mad/MAD9 D'r zijn meerdere varianten van. |
|
Zo. De kolen beginnen al aardig te gloeien. Zo maar eens voorzichtig wat vlees op het rooster mikken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog een uurtje doorbakken en de bacon-explosion is klaar hier! |
|
Gisteren steaks, morgen diverse kipdingen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik moet mijn BBQ nog in elkaar lassen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tip: Geen wegwerp-BBQ van de Xenos gebruiken. Na de worsten en de frikadellen was er al niet voldoende warmte meer voor hamburgers. Tip 2: Yil'driz knoflooksaus van de Plus, wat een lekker spul zeg! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Zijn ook bedoeld om mee te gooien. Hoeveel meter is je record? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-05-2012 22:02] |
|
quote:Weet ik niet, zo ver kan ik niet kijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Met uitzondering van de Amerikaanse Knoflooksaus vind ik sauzen van Yil'driz sowieso erg goed te doen. Handige flesjes ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik heb ooit klappen gehad van een huidige dorpsgenote van jou, omdat ik haar wegwerpaansteker daadwerkelijk een eind weg gooide. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik had de Turkse, die is erg lekker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Probeer de griekse ook eens. Bijkomend voordeel voor jou is dat die naar eigen zeggen ook nog glutenvrij zou moeten zijn. Hebben de kids er ook nog wat aan. Of dat bij de turkse zo is weet ik niet zeker. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |