|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had ooit een barbecue gewonnen, best een vette. Kwijtgeraakt. |
|
quote: Dat is ons geheimpje! |
|
Hier inmiddels de 5e geloof ik, 2 kilo pork belly op lage temperatuur gegaard, uurtje of 6 al met al. Huid-zijde nog even krokant afgebakken, wauw. Morgen de overgebleven helft Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hey, wees toch niet zo'n Iets soortgelijk verkopen ze hier in de buurt in de Delhaize. Enfin, de voorraad is er weer door. Erg handig voor onhandige BBQ-ers, gewoon aan vier hoeken de fik erin en na een kleine 20 minuten heb je perfect withete kolen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Met deze unit ook, en dan heb je geen in brandbare rotzooi gedrenkte kolen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En om dan van het gekut met 'alsnog aanmaakblokjes nodig' af te zijn steek ik vervolgens deze door 1 van de onderste gaten heen: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-05-2023 12:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die dingen doen het prima. Heb er ook eentje. Kostte geen drol bij de Action. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, Deventer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tokkietown. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In de jaren 70 stookte ik gewoon fikkies. Zonder vlees erop. Gewoon. Omdat vuur. Daar plukken we nu de zure vruchten van. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jaaaaah. Gooide jij er ook stukjes asbest en geverfd hout op omdat dat zo'n leuk knappend geluid maakte? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik gooide alles erop. Als het maar fikte. Alleen geen levende/dode mensen of dieren. En dan kwam ik thuis. Al meurende naar rook: heb je weer een tikkie gestookt? Niets verder in de fik gevlogen? - Nee, ma. Volgende dag weer. Vakanties bestonden in die tijd uit brandjes, brandjes en nog eens brandjes. Verveelde dat nooit? Heel soms. Dan ging ik ramen ingooien van lege gebouwen die afgebroken gingen worden. Mooi was die tijd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wij waren een stuk verantwoorder: we hadden in een hooiberg (!) een hut gemaakt waar we ook fikkie wilde stoken. Maarja, hooiberg. Dus met bakstenen een verantwoorde fikkie-oven gemaakt. Vrijwel meteen vloog alles in de fik en na 10 minuten hard wegfietsen zagen we allemaal boeren met zand richting de hooiberg rijden. Naderhand nog een kwartiertje door hoog gras gerold zodat moeders niks rook. |
|
Jij vlegel! Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Fake news. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Zojuist even wat gemiste uitstoot als gevolg van het blokkeren van de A12 gecompenseerd door middel van een schaal gloeiende kolen met daarboven wat vlees. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bedankt voor de uitnodiging. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Jij had al eens aangegeven niet zo dol te zijn op bieren en sociaal doen met forumlui dus de moeite je uit te nodigen heb ik mezelf maar bespaard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goed punt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je kan ook gewoon zelf een BBQ kopen he... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hehe. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |