|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik vega shizzle meenemen? En bier natuurlijk? When your people matter, menstrual health matters |
|
Suzanne? |
|
quote: Gewoon je eigen bbq mee lijkt me handiger en voordeliger. quote: Da's het mooie aan american style. Je bepaalt zelf wat je meeneemt. Vlees, vega, al zou Elite zijn hamsterkooi willen meenemen, alles is mogelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gooit Elite zijn hamsterkooi ook al op de bbq? Rare kerel is het toch... |
|
Nee geen Suzanne, die zit al een tijdje op de muur.... Vis dan! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nooit gedaan, als is het natuurlijk een goede oplossing bij gebrek aan bbq rooster, even de verf erafbranden op hoog vuur en je bent klaar! Mijn beste bbq was van een oliedrum en een koelkastrekje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
-Paprika en ui is gesneden en kastanjechampignons staan klaar -Al het vlees in mooie gelijke blokjes gesneden -Afvalstukjes biefstuk en kalkoen in kleine stukjes ingevroren voor de poezie -Kalkoen in de shoarmakruiden met iets olie -Varkenshaas in peperolie en wat ketjap en limoensap -Biefstuk in de Teriyaki-marinade -Gehakt gekruid met köftekruiden en wat koriander -Varkensfiletlapjes kentucky-marinade -Aardappelsalade en rundvleessalade -Nog ff blikje ananas pakken voor bij aan de spiesjes -Bier en appelcider staan koud Zo de bbq maar eens aanfikken Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Keihard geBBQ't vandaag. Op mijn zelf gebouwde Drum BBQ. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gisteren BBQ madness in Dedemsvaart, vandaag in de eigen achtertuin. Boeiender |
|
Pittige spareribs en gekruide worstjes, stokbrood en coleslaw. Hiep hoi voor de carport. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-11-2012 17:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou vooruit. Omdat het vandaag mooi weer is en gewoon omdat het kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren een prima vegetarische BBQ gehad! Ja hoor... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 05-05-2013 17:56] Ja hoor... |
|
echo Als de zandbak achter het huis weg is gaat er hier ook zeker wel gebbqd worden. |
|
quote:Waren er dingen bij die in het bijzonder erg goed waren? Ik ga binnenkort ook de barbecue eens aansteken, en ik wil daar wat meer vegetarische gerechten bij hebben. |
|
quote: Ik heb een spiesje gehad met 'iets' van de vegetarische slager. Dat was echt fenomenaal. Ik weet dat er in A'dam en in Utrecht één zit. De bakker bij mij in de buurt (Arnhem Noord represent) verkoopt ook producten van de vegetarische slager. Erg prettig. Verder courgetteplakken, aubergineplakken, paprika, etc. Vegetarische braadworst van de AH is ook goed te doen! Ja hoor... |
|
Vegetarische Slager? De groenteboer bedoel je, vegetarische slager.. pff Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die in Utrecht is als het goed is de man van Marianne Thieme. Zou er hier ook paard in zitten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Merknaam. Sorry. De Vegetarische Slager. Ja hoor... |
|
quote:Niet die in Den Haag? |
|
Weet niet hoorde het van een bekeerde vleeseter die er nog welleens langs kwam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zag het laatst ook bij de Jumbo liggen, maar het is wel duur en ik ben bang dat het te erg naar vlees smaakt. |
|
De man van Marianne Thieme? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nog nooit van gehoord. Ziet er goed uit, naar wat ik zo op de website zie. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |