![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Op 24 mei 2010 19:57 schreef Lilian het volgende: Hallo ik ben Lilian! Man of vrouw: Vrouw Woonplaats: Gelderland Leeftijd: 18 Relatie: Geen Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Beide Favoriete bands: the devil's blood, immortal, wardruna, thy light, hollenthon etc. Hobbies: Concerten en festivals bezoeken, films, de natuur in. Opleiding: Ik start in september met toegepaste psychologie Hekel aan: Pff genoeg.. vroeg opstaan, zeurende mensen, mierenneukers.. Hallo. Waar ergens in Gelderland als ik vragen mag? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Uiteraard ben ik dat. Een volgeling, ik ben vereerd. Evil Dick ![]() |
|
Hee man ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
En terug! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Nog gave horrorfilms gezien? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ik woon in eefde, maar dat zegt je waarschijnlijk helemaal niks. Eefde is een dorp naast zutphen ligt een klein half uur van arnhem af, en vlak bij deventer. Zegt het je wat :p? ![]() |
|
Eefde is dat de verleden tijd van even? signature ![]() |
|
quote: Ja, dat zegt mij wel wat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
wat zegt jou dat? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hoe bevalt de dildo? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ah, dat is hier vlakbij. Bareuh... ![]() |
|
quote: En waar is hier? ![]() ![]() |
|
Hier is Arnhem. In mijn geval dan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Brummen. Bareuh... ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ohh ja dat is allebei vet dichtbij. ![]() |
|
quote: ![]() Duitsers vinden het ook altijd grappig. Bareuh... ![]() |
|
Hoi Lilian, welkom. Waar ga je TP volgen? ![]() ![]() |
|
Trouwens, Lilian, ik ben zo vrij geweest om even je foto's op hyves te bekijken, en ik zou willen dat ik 15 jaar jonger was. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote:Ficki ficki, in dem Brummi! Ute ist schon feucht, rote Backen vom Popo klatschen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Toen kreeg je hem nog overeind? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Toen kon ik 'm ook nog zien als ik naar beneden keek. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Damn, stelletje pubers. ![]() Welkom L.! ![]() ![]() |
|
Welkom Lilian. ![]() |
|
quote: ![]() Maarre, welkom Lilian! Ik kom trouwens bijna oorspronkelijk ook uit Brummen, daarvoor uit Loenen (Vel.) Eefde, mooi dorp. Daar heb ik weleens wat feestjes gevierd. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-05-2010 23:38] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |