|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: (sorry, ik ben hier niet) signature |
|
Welkom terug Hypnos! |
|
quote: Denk dat RObje nog geen idee heeft wat zo'n bak aan verzekering, belasting en benzine kost. Of Cyrptje moet em laten prostitueren, wellicht verdient ie dan veul geld. |
|
quote: Touché A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Yep dat weet ik. Heb er een op het oog die uit 84 dus geen wegenbelasting. Rijd op lpg, en verzekering is rond de 60 euro per maand. Na 2 jaar hard werken en een leuke erfenis is het goed betaalbaar. A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote: |
|
quote: Na al die jaren hard zwoegen heb je m wel verdiend ja. |
|
quote: Je hebt er twee jaar hard aan gewerkt om een rijk familielid te vermoorden? Waar gaat dat heen met de jeugd. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Of een oud wijf 2 jaar batsen en zorgen dat je in haar testament komt! |
|
quote: Als je 2 jaar een oud wijf neukt en dan een erfenis krijgt waar je zo'n auto van kunt kopen heb je toch iets verkeerd gedaan denk ik... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-08-2010 14:55] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
jOA, IK HAD WEL WAT ANDERS UITGEZOCHT DAN kut capslock |
|
quote: Haha, dank je En welkom aan de andere nieuwe, ik zou terug moeten gaan naar de vorige pagina om z'n naam in te tikken, maar ik ben lui vandaag. Het doet maar even pijn! |
|
quote: Bespaar je de moeite, die logt eerdaags definitief uit denk ik... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jaloerzie dat hij hem al in 2 jaar heeft ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hoezo ? Kan me niet voorstellen dat ie zich hier niet welkom voelt.. En hij kan mooi mensen naar allerlei concerten rijden in zijn grote auto straks.. nuttig! En anders op zijn brommertje.....zolang hij op een afgesloten fietspad kan rijden tenminste.. Vind ik ook niet |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Cumpaarrttyyyy! |
|
quote:Dat kan beter. |
|
Je schat hem nu echt te hoog in... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hij heeft nu in ieder geval ZM ontdekt, misschien is er nog hoop. |
|
quote: Zn bureaustoel is van verstelbaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Agh ben van te voren gewaarschuwd, het valt enigszins nog mee A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote:Tis een 2zitter he .. grote auto maar volk past er neit in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |