![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
O, jij mag ook meedoen hoor, samen met het vrouwtje ![]() ![]() |
|
Hehe, mijn intellect doet zonnen smelten! Niet zo onder de gordel doen, jij, nieuw vuig sletje, anders geef ik jou een paar patsen! Zij was 8. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-05-2010 20:35] ![]() |
|
quote: Het enige leuke aan je vind ik je kleding keus, kun je na gaan... ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-05-2010 20:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En het testeron vliegt weer door de digitale lucht. Ik hou het bij hallo. Hallo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Neem jij je tong dan ook mee? ![]() Het doet maar even pijn! ![]() |
|
quote: Onder toezicht van Chantal mag dat best ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk, alles moet wel.. gesmeerd... lopen. ![]() |
|
Aan een ieder die zich aangesproken voelt: Hi en welkom. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het doet maar even pijn! ![]() |
|
q00u ɯoʞʃǝM! ![]() |
|
Ok, die snap ik. Maar dit: ʘʍwʍwǁwʍwʍʘ??? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ʘwʍwʍǁʍwʍwʘ Zo moeilijk is die niet toch ?!? ![]() |
|
quote: Ik snap hem anders ook niet hoor ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: :') Enne hallo ![]() |
|
quote: Ik ben niet zo sterk in gepuzzel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kijk eens goed eerst naar jouw post dan naar mijn post Uitleg doe ik je niet aan ![]() ![]() |
|
[quote]Op 27 mei 2010 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende: En het testeron vliegt weer door de digitale lucht. quote] Understatement van de dag..Had ik al gezegd dat ik een hele grote heb? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ja, iets met spiegelen. Maar dan... Hebben we hier een puzzeltopic? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Juust +1 ![]() |
|
Hallo dus @ poes ![]() ![]() |
|
pvda'er! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Welkom, N00bs! Nogmaals, chatten in het lultopic en anders op MSN. Zou jammer zijn als dit een tweede lultopic zou worden en dus dichtmoet nietwaar? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-05-2010 1:40] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |