|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[lalala]Die zien we nooit meer terug[/lalala] |
|
Wat minder welkom, N00b! :thee: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Man of vrouw: man Woonplaats: omgeving Arnhem Leeftijd: 37 (inderdaad, een ouwe lul, hoewel die niet veel ouder is dan ikzelf...) Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : is er dan nog wat anders??? Relatie: Zelfs getrouwd Bier of whisky: Bieâh Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Equilibrium, Finsterforst, Graveworm Hobbies: Tyfusherrie beluisteren Opleiding: whazdadan? Hekel aan: vragenlijsten... |
|
quote: Waarom vul je die dan wel in? Oja en verder welkom enzo. |
|
quote: Hey, die bands vond ik ook gaaf, toen ik 20 was. Bruce Banner |
|
Ik heb na m'n 20e geen nieuwe bands ontdekt Is er nog metal gemaakt na 2000 eigenlijk? [ontopic]Welkom [/ontopic] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Alle goede metal is gemaakt vóór 1967. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Wuhuhu we delen bijna dezelfde achternaam woeii! Welkom endezo |
|
quote: En dan alleen de demo. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Geld niet alleen voor metal hoor, zo was Godspeed You! Black Emperor ook enkel goed toen het uitroepteken nog achter "Emperor" stond. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Aangezien ik al 4 jaar lid ben, en nooit actief heb gepost en dat de laatste tijd steeds meer doe zal ik me ook eens voorstellen! ik ben Maureen Man of vrouw: Vrouw Woonplaats: Limburg Leeftijd: 21 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Relatie: Yep Bier of whisky: (veel) bier! Thee of koffie: (n)espresso! (ijs)koffie! Favoriete bands: Savatage, Black label society, Absu, Agalloch, Thunderbolt, Kreator, Pearl jam, Aerosmith, The doors, Urgehal, Legion of the damned, Watain, Behemoth, Kampfar, Melechesh, en zo kunnen we nog wel even doorgaan! Hobbies: Concerten, festivals, feesten, bier. Opleiding: Goudsmid-ondernemer, en vanaf sept. kunstacademie sieraad-product design. Hekel aan: Onrechtvaardigheid. |
|
Welkom madamvacka en Junior. |
|
quote: Heb je ook nog een echte woonplaats of trek je heel Limburg rond als een soort van zigeuner? |
|
zoiets nee ik woon tijdelijk Panningen maar ik kom eigenlijk uit de buurt van Nijmegen - Cuijk. |
|
Welkom madamvacka. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-07-2010 16:13] |
|
Welkom. |
|
Slechtheid hier. Ik ben geband omdat ik dit account had aangemaakt om onder een k-ban uit te komen. Ik heb voorspellende gaven schijnbaar want dit account is uit 2002... |
|
Welkom Useless. |
|
Ik blijf niet lang. |
|
Want... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom terug Useless! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hola, dát had ik even niet gezien. *in beraad gaat* U hoort nog van ons. Edit: wat de creatiedatum aangaat heb je gelijk, ik draai je permban terug, en knal deze dicht. (tenzij je zelf enorm graag als Useless ipv Slechtheid verder wilt. Je mag die ééndaagse ban nog wel even netjes inhalen, aangezien je als Useless door hebt gepost. Foei. Excuses voor mijn onoplettendheid, I stand corrected. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-07-2010 19:29] Bruce Banner |
|
Braaf zo. Welkom terug, Slechtheid! |
|
Overmorgen pas hè. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |