|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: madamvacka [] donderdag 8 mei 2008 @ 14:28 (#29) afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst de nuva ring ingebracht, ik ben al sinds zaterdag bijna 24/7 nat... niet echt meer afscheiding maar gewoon nat. vind dit best wel vervelend, heeft iemand anders hier ook ervaring mee? weet iemand of het minder word naarmate ik de nuvaring langer gebruik? groetjess http://forum.fok.nl/topic/1142259/2/25 Hihi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lijkt me kut ja (hihi) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Lijkt mij ook naar. Wel fijn dat je er maar 1 x in de maand aan hoeft te denken + minder hormonen enzo. Wieweet dat ik het óóit nog eens probeer. |
|
quote: Ik ben telkens weer verbaast over welke fora mede ZM'ers bezoeken. Persoonlijk ben ik nog nooit via welk forum dan ook op een onderwerp als de NUVAring terecht gekomen... maar Madam, je ziet, je bent welkom ! Vind ik ook niet |
|
Haha! Nou inderdaad, nuvaring lijkt echt IDEAAL! (alleen plaatselijk hormonen, en je hoeft er maar een keer per maand aa nte denken) maar jammer inderdaad van die bijwerking Al m'n vriendinnen die het ook geprobeerd hebben zijn er mee gestopt omdat ze een of andere rare bijwerking kregen ; geen aanrader dus! De pil is veel fijner |
|
quote: Ben telkens weer verbaasd dat mensen niet de moeite nemen om een andere naam te verzinnen om dit soort situaties te voorkomen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
quote: Nou dit account staat al sinds 2006, maar ik vind het geen genante situatie, dus dat scheelt Is er uberhaupt een optie om je naam te veranderen hier eigenlijk? |
|
Neem van mij aan en ik kan het weten (m'n vierde naam hier): Nee. Dan moet je een nieuwe account aanmaken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tja, als je rekening moet gaan houden met elke neuroot die meteen een hele google-search en antecedenten onderzoek op touw gaat zetten zodra je je ergens op een site aanmeldt dan wordt het leven ook zo somber. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-07-2010 21:28] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wat kom je daar ook geniale dingen tegen http://forum.fok.nl/topic/1444855 http://forum.fok.nl/topic/1479895 "Hallo, Als m'n sma-tje m'n dollo zuigt gaat ze vaak niet diep. Dit frustreert mij een beetje, en hoe hard ik haar hoofdje ook dieper naar beneden druk, ze wilt er niet aan geloven. Hoe zorg ik ervoor dat ze gaat deepthroaten? bvd" O, en hallo trouwens. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Sjeez! Ik ben oud.. sma-tje? Dollo? WTF! |
|
Vooral door dit "Dit frustreert mij een beetje, en hoe hard ik haar hoofdje ook dieper naar beneden druk, ze wilt er niet aan geloven" sproeide ik letterlijk een mond bier over mijn computer tafel, wat een held ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Oud? Eerder te blank denk ik. En welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: op het gemeentehuus signature |
|
quote:Ik had geen idee, maar: http://neologismen.nl/smatje/ Dus zo te zien heb je gelijk En welkom nieuwelingen/herintreders [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-07-2010 23:36] |
|
Jij ook weer welkom |
|
Ik ben een lurker Maar tnx |
|
welkom sjat! : "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nog zo'n Limburgse sjat Danke. Misse d'n Aek neet? hehe |
|
jewaal "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ach ja.. de kans dat Masterplan of Motley Crue in de Azijnfabriek komen is zo groot niet.. |
|
des woar. 14 aug motley crue, ozzy, rob halford, devil driver, exodus, kataklysm en nog unne buts op een half uurke van hiej. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nu dan...zal ik dan ook maar? Vinnie BBQ Man of vrouw: M Woonplaats: t'Oogeviene Leeftijd: 34 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Hoe true wordt hier bedoeld? Ik draag ook wel eens witte shirts, dus maybe not so true. Relatie: Zie antwoord hier beneden Bier of whisky: Grolsch Thee of koffie: Beide Favoriete bands: Hardcore/punk/metal/country/oude soul en the B-52's Hobbies: Celtic FC, kut muziek en kut films. Opleiding: Olde Skoele LTS Hekel aan: Barry Ferguson Ik zal vooral te vinden zijn op het algemene gedeelte van dit forum. Pleased to meet you. Zo voldoende? Mooi. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |