![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: why thank you ![]() en voor de rest thanks voor de verwelkomingen en het opzoeken van foto's waarop ik dronken te zien ben. ![]() ![]() |
|
oja, ik ben terug na 5 jaar stilte blast from tah past! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Hé Koentje wat doe jij nou hier? ![]() Weet waar je aan begint. ![]() =) ![]() |
|
Vragenlijst Naam Erik, Man of vrouw: een man Woonplaats:Hoogeveen Leeftijd: 28 jaar Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: Relatie: nee Bier of whisky: geen van bijde..drink geen alchohol. Thee of koffie:koffie Favoriete bands: Ik heb geen favoriete bands...ik luister graag naar goede portie metal in style of deathcore, funeral doom, death metal, black metal,hardcore/metalcore. Hobbies: Muziek maken ben zanger in een metalband. Programmeren in cultureel centrum Het Podium. Ben ook verantwoordelijk voor de techniek daar. Opleiding:geen Hekel aan: slechte muziek, Iritante mensen, haat vervelende opmerkingen in prive sferen maar ook op forum's. Grow Up! [Dit bericht is gewijzigd door FTM op 25-08-2010 13:06] ![]() |
|
quote: Maar die is op vakantie, dus Skaop neemt de honneurs waar ![]() Ohja, hoi n00bs! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
FTM klinkt verdacht hetzelfde als Karnivoor Zal ik alvast een date voor jullie regelen? ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Goed ingevuld, welkom. ![]() ![]() |
|
quote: Karni spelt beter, oeioeioei. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Volgens mij is FTM gewoon SMeerik? ![]() |
|
quote: Dat klopt. Ik ga zo even kijken als ik "smeerik" kan verwijderen van dit forum. Ik ben uitgekeken op de naam smeerik ![]() |
|
quote: Wij ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:FTM is beter ja. Je kan geen accounts verwijderen, maar smeerik wordt vast wel geband. ![]() |
|
een plaatje van Hitler posten will do the trick ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Mag dat niet eens dan? ![]() |
|
Of een verouderingsziekte rond ongecontroleerde celvorming noemen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Of een dubbelaccount hebben. ![]() |
|
Maar iemands kids met de dood bedreigen werkt niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
de wondere wereld van ZM We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Ken ik jou? Want ik ken niemand met de naam notyourbitch ![]() ![]() |
|
quote: Je moest eens weten hoeveel mailcontact ik over dit gehad heb met de mods... niks mee gedaan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Heb ik iets gemist? Wie heeft wie nu weer lopen bedriegen/verrot lopen schelden? ![]() |
|
quote: swastika's in avatars zijn verboden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Die rode swastika is ook nog eens chinees, dubbel genaaid dus, hehe ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |