![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beetje jammer, dit. ![]() |
|
Nee jij! Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Even normaal doen tegen Mr N. ![]() |
|
die eerste scène moet over. Te weinig drama. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik mis wat input van het lijdend voorwerp ![]() |
|
Tool fan. Zie nu wat je doet. Je stelt je voor en het escaleert meteen hier. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Welkom Tool-fan en Vinnie ![]() En even normaal doen tegen Kimmey! ![]() Oja, Kimmey, jij ook even normaal doen tegen Vinnie! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 09-08-2010 16:43] ![]() |
|
quote: dank u ![]() en jaaa! doe eens normaal tegen Kimmey (niet dat ik deze persoon ken, maar soit) ![]() |
|
Maakt niet uit, Kimmey wordt vaak gepest en pest zelf ook wel eens wat. ![]() ![]() |
|
ahzo nuja, als je niet gepest/geplaagd wil worden, moet je het maar zelf ook niet doen hé (verkleint de kans toch wel imo) ![]() |
|
Juustem! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Welkom N00bs ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() En volgens mij is Kimmey al weer weg, ze heeft verschillende foto's geplaatst, haar werk is gedaan. ![]() |
|
Zelfs jij. ![]() |
|
Ik bedoel het positief, we hebben kunnen genieten van haar snuitje, nu staat ze weer even op ons netvlies gebrand. We kunnen weer een tijdje gerust ZM-en zonder haar aanwezigheid op het forum, omdat ze in onze hoofden zit. En verder: Welkom, Jolly Roger 666. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-08-2010 14:44] ![]() |
|
Waar blijft Jolly? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Haha, dan is het goed! ![]() |
|
merci @ Silence ![]() |
|
Vooruit, op veler verzoek: Ik heb ergens zo'n vragenlijst gevonden... Woonplaats: Ja. Leeftijd: Ook. Relatie: Ja. Bier of whisky: Wat nou of? Gin Tonic ook! Thee of koffie: Wat een kutvraag, wat is dit, het Libelle forum? Favoriete bands: Entombed, Pungent Stench, Faith no More, op metalgebied. Hobbies: Van je werk je hobby m..nee, van je hobby... dat verhaal. Opleiding: HBO Gelieve ook een foto te posten. Nee. En ik weet niet wat slowchat is. Ja hoor... ![]() |
|
Een droeftoeter, ik hoor het al. ![]() |
|
quote: Oh, zo eentje. Rot maar gauw op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |