|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ik al bijna 50 posts? |
|
Je hebt er nog geen 20 op het moment dat je dit vraagt Het doet maar even pijn! |
|
Jij vuige slet! |
|
quote: Jij snapt HET niet, maakt niet uit verder hoor |
|
Geilig tieten, in de kut, hard Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ecoutez! |
|
Niet zo he.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
We komen hard zo hard! |
|
Haha geniaal! |
|
Dit blijft toch wel je mooiste moment! Hondelul!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat trainingspak is ook echt te fout |
|
Naam : Bart Nickname : Hypnos Woonplaats : huis Geboortedatum : 07/08/80 Lengte : 14cm Gewicht : te veel Sterrenbeeld : anus Kleur ogen : bruin? Schoenmaat : 43 School/werk : HR Coördinator Rook je : alleen als ik in de fik sta Hobby's : ZM Broers/zussen : broer Dennis Heb je verkering/een relatie : meestal Piercing : zot! Tattoo : zot! Vakantieland : België Wie zou je graag ontmoeten : mezelf Wie bewonder je enorm : mezelf Meest sexy persoon : mezelf Favoriete slaapkledij : négligé Favoriete auto : Alfa Romeo GT Favoriete film : Lost Highway Favoriete muziek : metal, industrial, breakcore, chanson, ... Favoriete stad : geen Favoriete knuffel : met een aantrekkelijke vrouw Favoriete geurtje : mosselen Favoriete week/maandblad : geen Favoriete geluid : metalgitaar , Ferrari Favoriete TV-series : Ren & Stimpy, Southpark, Nip/Tuck, Homicide Favoriete schrijver : Camus Favoriete troetelnaam : prot Wat ligt er onder je bed : stof Lievelingskleur : zwart Lievelings lied aller tijden : Hate - Necropolis Lievelingslied op dit moment : Emperor - Anthems ... Lievelingseten : verse zalm Lievelingsdrank : Kidibul Lievelingscijfer : 0 Wat vind je het mooist aan jezelf : mijn erectie Welke deodorant gebruik je : Eau de Bart Welke schoenen draag je het liefst : jezus wat een vraag... Hoe laat ga je slapen doordeweeks : 1 uur Welk woord of welke zin gebruik je vaak : buh Ben je een buiten persoon of binnen persoon ? : binnen Wat doe je in het weekend : zm Welk vak doe/deed je niet graag op school : gaan Je Ontbijt : nee Wat eet je absoluut niet graag : appelmoes, yoghurt, banaan, papaya Huisdieren : ja, poesje Noor en veel vissen Lachen of dromen : ja Serieus of grappig : grappig... nee, serieus Snel of traag : snel Alleenstaand of relatie : samen Cremeren of begraven : eerste Sex of alcohol : alcohol Lang opblijven of vroeg naar bed : lang Licht of donker ? : donker Spreken of zwijgen : zwijgen Krant of weekblad : week Knuffel of een kus : knuffel Links of rechts : rechts Bruin of blond : zwart Bestaat buitenaards leven : who cares Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft : auw Bestaat de ware : nee Hoeveel kinderen wil je : elke dag twee Waar kan je niet tegen : constipatie Het beste gevoel ter wereld : geen constipatie meer hebben Het slechtste gevoel ter wereld : alweer constipatie hebben Waar ben je bang voor : zonder internet vallen Droombezigheid als je ouder bent : rentenieren Wat dacht je toen je vanmorgen opstond : zo laat al! Als welk dier zou je terug willen keren ? : dodo [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-06-2010 0:23] signature |
|
Welkom Hypnos. |
|
Welkom mijnheer Hypnos. |
|
Welkom Favo bier? Het doet maar even pijn! |
|
hallo ja sorry, ik ben wat verlegerd bedrankt! signature |
|
bier? euhm... Delirium Tremens signature |
|
Goh, geen La Meme Chose, als Gentenaar? Of komt ge ergens anders weg? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-06-2010 0:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: oh nee, ik kom van tegen Brugge Loppem klein gerucht gehucht signature |
|
Brugge, Gent, Belgie is te klein om daarover te gaan kissebissen. Maar ik weet niet of ze La Meme Chose ook nabij Brugge schenken natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
nee, niet meteen, ik ken het zelf niet signature |
|
goh... leuk... een belg... welkom...denk ik.. Vind ik ook niet |
|
signature |
|
Naam: Erik Geslacht: In bezit van penis Woonplaats: Sleen Leeftijd: 37 Metalheid: Heel erg metal ben ik (nog niet), eerder metal light, dus eigenlijk aluminium. Begin het hardere werk overigens wel steeds meer te waarderen. Relatie: geen Bier of whisky: Bier, bij voorkeur Hertog Jan of iets Belgisch (Duvel etc.) Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Autumn (daar begint het niet-metal gelazer al), Iron Maiden (het meeste dan), Camel, Genesis, Yes, Steve Hackett, Peter Gabriel (nog meer niet-metal), Crimson Falls (toch behoorlijk metal), Pendejo, Viberider (ook niet-metal) Hobbies: Fotografie, bandjes kijken, bier drinken Opleiding: HAVO, rondklooien op de HTS Hekel aan: Racisme, fascisme, achterbaksheid, matennaaiers, keuringsartsen, Duitse koffie, slecht bier, heineken, van die talentenjacht/beroemd van youtube kutmuziekartiesten Foto: Geen lang haar, en zelfs dan, zo'n ijdeltuit ben ik nou ook weer niet Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |