![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@batsdieanus Waarom vraag ik het nog... jij bent er altijd voor in. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-08-2010 23:19] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Jongens, even positief blijven. quote: Je moeder. ![]() |
|
quote: Fixed ![]() |
|
Lelijke bak. Echt zo'n boeren auto. Evil Dick ![]() |
|
![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
De bak is goed, alleen de kleuren niet, bah. ![]() |
|
Zo'n eentje waar van die Deliverance type rednecks in rondrijden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote:Leuke film is dat. ![]() ![]() |
|
quote: Vette shizzle maar ik zou persoonlijk een oudere versie nemen, een 1978 model oid. Je moeder. ![]() |
|
quote:Gij snapt het. Zo'n oude Blazer ofzo. Rijd ook mooier. Ongecontroleerder en lomper. Beste four wheel drive blijft trouwens een oude Landrover. Mooi spul, niet lomp maar subtiel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Haha. Ik had bij het lezen van die gast zijn posts regelmatig het idee dat hij onmogelijk een IQ hoger dan 70 kon hebben. ![]() |
|
Het broertje van Kelly dusch.. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Yeah, hoewel ik dan een lompe Blazer, S10 of F150/F250 wel boven een Land Rover prefereer. Lomp ftw. Je moeder. ![]() |
|
quote:Ik had toch altijd weer schik als ik met de Landrover door terrein reed waar weer een collega met de Blazer of Patrol vastzat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Daar winnen ze dan weer wel mee ja. Maar toch. V8, gas geven en luisteren. Prrr. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Kan ik niet ontkennen. Blijft toch één van de mooiste geluiden op deze aardkloot. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dus dit is nu het auto topic? Ok Doe mij dan maar o.a. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb verder geen flauw benul hoe die dingen heten, maar damn, wat een plaatjes. ![]() |
|
quote:Auto's. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ahh ![]() ![]() |
|
quote: Hot Rods? =) ![]() |
|
quote: Dat kan ik niet van die auto's aflezen.. Laat ik ze maar gewoon amerikaans spul noemen ![]() ![]() |
|
Welkom, n00bs. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: ofwel een ouwe f100 ![]() ofwel een nieuwe f150. ons monster: ![]() kun je trouwens ook met 6 man in. ![]() welkom nieuwerds! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |