![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oceania op 23-09-2010 23:06] het zal me een worst wezen ![]() |
|
grammatica ftw ![]() ![]() signature ![]() |
|
Uitslapen is gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Maar als ik te lang lig krijg ik koppijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
uitslapen is HEERLIJK alleen niet als je verkouden bent gvd... ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
Welkom Oceaantje en onromantische Belg ![]() ![]() |
|
Nou, dan niet ![]() ![]() |
|
hi beserkerwoman! was uitgelogd dus lees je berichtje nu pas, bedankt ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
Welkom nieuwelingen ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() en wees welkom n00bs [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 24-09-2010 8:49] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Maar Waterke, waar blijft de verplichte foto? ![]() |
|
ik ga z.s.m een plaatje uploaden ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
dan kunnen we zien of het plat water is of bruisend ![]() signature ![]() |
|
quote:Goed zo. ![]() |
|
quote: ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Het is je vergeven ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Hoi! ![]() ![]() |
|
Waar blijven die foto's! Je moeder. ![]() |
|
Hallo metalheads, Ik ben jeremy. Een jongen van 22 jaartjes jong uit nijmegen. Ik speel gitaar voor de hobby en ben zanger in through the struggle. Mijn passie is zoals zovelen hier muziek. 80%metal en 20% is wat andere muziek zoals pearl jam,brian setzer etc Veel geluisterde bands: Slayer,Hatebreed,Beneath the massacre,Blood red throne,Exodus,DDP,Arma gathas,Enemy ground,Final prayer,Full blown chaos,Psycroptic,Misery Index,Mortician,Last days of humanity,Aborted,GutterL sECRETE etc etc Ben vrijwilliger bij OJC maddogs te groesbeek. Verder ga ik veel naar concerten in limburg en brabant vooral omdat het zo dicht bij is. Ga vaak naar Graspop etc. Verder zou ik hier wel regelmatig komen lees hier altijd maar nooit aangemeld eigenlijk. Keep it Thrashy ![]() |
|
Haai ![]() ![]() |
|
En foto's posten @ alle Noobs! ![]() |
|
Hellcome ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |