![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grolsch, nog meer punten. ![]() ![]() |
|
quote: En dan te bedenken dat ik hier niet kom voor de punten. Waarom ik hier kom? Dat is misschien ook wel een goede vraag bij de voorstelronde. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Hehe, grappig dat de mensen die klotelijstjes invullen. Boeiender ![]() |
|
Maar wat is het antwoord? ![]() ![]() |
|
quote: Blijft lachen ja ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Hilarisch!! ![]() ![]() |
|
quote: Jij hebt al eens Dreft gedronken? Anyweej Welkom Jolly Roger ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 13-08-2010 17:32] ![]() |
|
quote: Anders wordt het voor ze gedaan... Welkom, Jolly, ga je nog een foto posten of moet ik het doen? ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Jij neemt die taak dan op je? Mooi, bij 10.000 posts stel ik me ook even opnieuw voor onder een nieuwe account. Maar dat duurt nog even. ![]() |
|
quote: Als je zo fanatiek door post gaat dat sneller dan verwacht. ![]() ![]() |
|
quote: Dat valt toch mee? ![]() |
|
Wat is er nou weer mis met 666? ![]() ![]() |
|
Niets! Evil Dick ![]() |
|
quote: quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
Hee daar... Ik zal me even voorstellen. De echt naam is Mark. Man of vrouw: MAN Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht. Waar???? Ergens in Zuid Holland, tussen Rotterdam en Dordrecht. Waar???? Coördinaten 51°51' NB 4°38' OL.... Leeftijd: Ik heb nog 62 jaar te gaan en ik word 88 jaar Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Blond, blauwe ogen en ik scheer mijn benen, whatever... Ik word er mee wakker en ga er mee slapen en ik kan er mee slapen. Vind alleen onderstaande realtie niet zo fijn Relatie: Met een vrouw Bier of whisky: Bier om de avond door te komen en de volgende dag whisky om de kater weg te zuipen Thee of koffie: Nee Favoriete bands: Sjonge.... Ik heb geen favoriet, but i like Behemoth, Immortal, Slechtvalk, Watain, Porcupine Tree etc Hobbies: Voetbal en ritmisch ketelrammen Opleiding: Ik kan nu mensenlevens redden Hekel aan: Ikea, op 2e paasdag naar de woonboulevard, Jan de Hoop, TMF en MTV, moet ik nog doorgaan? Nou gegroet, ge zult me nog regelmatig tegenkomen op dit forum. Mark My name's Pitt. And your ass ain't talkin' your way out of this shit ![]() |
|
quote: Been there, done that.. Maareh, Welkom n00b! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ja, graag! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Welkom, Mark. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Silence die aardig doet in het n00btopic? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hee, dat doe ik best vaker! Sterker nog, ik heb in dit topic 9 mensen verwelkomt, en maar onaardig gedaan tegen 2! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-08-2010 20:56] ![]() |
|
Al het nieuwe bloed (of oud bloed, maar nu pas voorstellende) van harte op dit altijd gezellig en vriendelijke forum... ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Welkom nieuw volk. ![]() Het doet maar even pijn! ![]() |
|
quote:Die foto's van jou laatst waren ook knap welkom anders. U ziet er gezond uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Jury kent u 4 punten toe. Leuke poging, maar te doorzichtig. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |