![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welja :p t was maar een vraag, zijn vast kerels die het stiekem wel lekker vinden of niet dan ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
Nee, ik hou sowieso niet zo van kersen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja hoor, s'ochtends. Boeiender ![]() |
|
quote: Ze bedoelt kriek, he. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Das sinaarsappelssap Theiu ![]() |
|
quote: Weet ik. S'ochtends kan ik het wel lijden. Boeiender ![]() |
|
Om mee te gorgelen? ![]() |
|
Bij het krieken van de dag, zeg maar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Psies. Het is een leuk biertje om in België een terrasdag mee te openen. @ Jenje, dat doe ik altijd met sinaasappelsap. ![]() Boeiender ![]() |
|
Man of vrouw: Manneke Woonplaats: Ieper (H8000) Leeftijd: 15 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Luister liever naar het nummer: Manowar - Die For Metal Relatie: / Bier of whisky: Biertje ! Thee of koffie: Geen enkele van deze Favoriete bands: Heaven Shall Burn/Parkway Drive/Lamb Of God/Arch Enemy/Dimmu Borgir/Unearth/All That Remains/Wisdom In Chains Hobbies: Badminton Opleiding: Latijn-wiskunde (voor het moment nog, waarschijnlijk volgend jaar wetenschappen . Hekel aan: dikkenekken, posers Greets ! ![]() |
|
Helaas, we hebben nu genoeg Belgen hier, je mag het over 3 maand weer proberen. ![]() Boeiender ![]() |
|
Godver. ![]() ![]() |
|
quote: Allemaal mooi, maar drink je kriek in de ochtend? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Oei! ![]() |
|
quote: Beli part two. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
welja een leffe dubbel gaat er ook wel in ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
quote: Alleen na de ochtend. Boeiender ![]() |
|
een later op de dag biertje ja ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
hoe heet je echt? Zeo? signature ![]() |
|
nee dorien [Dit bericht is gewijzigd door Oceania op 23-09-2010 21:28] het zal me een worst wezen ![]() |
|
Saarloos? ![]() |
|
quote:nope ![]() het zal me een worst wezen ![]() |
|
quote: [turntekst180degrees]_-_[/turntekst180degrees] ![]() |
|
quote: ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |